Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

23 września 2020

Jesienne powroty

calendar_month 23 września 2020
 
 Witajcie Jeźdźcy Duszy! Szczęśliwego pierwszego dnia jesieni!
 
Mam nadzieję, że dzielnie radziliście sobie z codziennością przez ten czas, gdy mnie tutaj nie było. Przyznam, że był to jeden z najtrudniejszych okresów czasu w moim życiu, gdyż los postawił mnie przed wieloma ciężkimi dla mnie wyzwaniami. Wiecie, macie swoje najgorsze lęki i nagle świat postanawia postawić Was oczy w oczy z większością z nich w krótkich odstępach czasu. Tak właśnie wyglądało ostatnio moje życie i ciągle trwająca pandemia, zamknięcie w domu, było jednym z tych mniejszych problemów na mojej głowie. Wracam do Was, mam nadzieję, silniejsza. Udało mi się nie pozostawić SSO w zupełności i znaleźć na moją ulubioną grę choć trochę miejsca w swoim prywatnym chaosie, więc postaram się nadrobić mały brak informacji tutaj!

Star Stable Con

Kojarzycie eventy o nazwie Comic Con? Wyobraźcie sobie taką wersję dla fanów Star Stable! Aktualne warunki nie sprzyjają jakimkolwiek większym wydarzeniom na żywo, więc trzeba przenieść się do internetu. Tak właśnie zrobiliśmy! Wielu twórców wszelakiej działalności na rzecz SSO, z April Oakfall i Sylvie Stormlight na czele, w tym także ja, zebraliśmy się, by urządzić ogromne wydarzenie, na którym mogliśmy spotkać się z innymi graczami, nazwane Star Stable Con. Do organizacji dołączyły nawet Game Masterzy, inne ambasadorki czy bodajże najpopularniejsza youtuberka Violet Flowergarden. Mieliśmy swój cel - poza dobrą zabawą i podniesieniem siebie oraz innych na duchu - zebranie jak największej kwoty na organizację Mind pomagającej ludziom ze zdrowiem psychicznym. Sprzedawane były różne gadżety z logo Star Stable Con, w tym nawet plakat ze wszystkimi twórcami biorącymi udział oraz naszymi podpisami!

 
Spotkania obejmowały cały weekend w lipcu, odbywały się na amerykańskich oraz brytyjskich serwerach. Tamtejsi gracze mieli okazje spotkać się ze wszystkimi i zrobić zdjęcia ze swoimi ulubionymi twórcami. Był też czas na małe Q&A oraz zabawy!



W końcu udało nam się uzbierać aż około 2000 dolarów, a po zwrocie podatku do organizacji Mind trafiło dzięki Star Stable Con około 2500 dolarów, czyli ponad 9 tys złotych. Nic dziwnego więc, że zespół Star Stable jest dumny ze swoich graczy. By okazać swoje wsparcie również wsparli organizację Mind o dokładnie taką samą kwotę, jaką udało się uzbierać dzięki Star Stable Con.

Night Circus

Jeśli jesteście tu wystarczająco długo, by kojarzyć moją SSOwą historię, wiecie, że gdy jeszcze nie istniały polskie serwery, byłam członkinią klubu o nazwie Night Circus. Niedawno udało mi się tam wrócić. Bardzo brakowało mi mojej wirtualnej rodziny! ♥
 



Zastanawiacie się pewnie, czy w takim razie opuściłam polskie serwery. Nie, ale to kieruje nas do następnego podpunktu...

Nowe konta

W ramach mojego ambasadorowania postanowiłam otworzyć się bardziej na graczy spoza granic naszego kraju. Przedstawiam Wam więc moje kolejne konta: Melissa Seaball (serwery amerykańskie), Sabrina Seaball (serwery brytyjskie) oraz Melissa Maplefall (serwery zachodnioeuropejskie). Dwa pierwsze konta powstały na potrzebę Star Stable Con, a ostatnie właśnie bym mogła powrócić do odradzającego się z popiołów cudownego klubu Night Circus. Uwielbiam spotykać różnych graczy, więc nie mogę się doczekać, aż poznam ich jeszcze więcej w innych rejonach!
Pamiętajcie jednak, że na polskich serwerach mam tylko i wyłącznie jedno konto, więc bądźcie czujni, jeśli napotkacie jakiegoś podszywacza.
 


To były najważniejsze sprawy, które chciałam Wam aktualnie przekazać. Na resztę musicie poczekać, kolejne ekscytujące wydarzenia przekażę Wam w następnych postach!

Dziękuję, że jesteście i tulę mocno.

17 komentarzy:

  1. Miło jest po tak długim czasie czytać twój post <3 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Długo czekałam na jakiś post od Ciebie i w końcu się doczekałam! Już myślałam że coś się stało bo blog był dość nieaktywny :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Mel <3 To Star Stable Con to było świetne przedsięwzięcie, super że udało się pomóc ludziom. I fajnie że wróciłaś do swojego starego klubu, co za historia. :D Życzę wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post, trzymaj tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dobrze znów czytać Twoje posty Melissa! Bardzo się cieszę, że wróciłaś!
    Ciepłe uściski i pozdrowienia!
    - Nicole Diamnodbook, Cookie Valley

    OdpowiedzUsuń
  6. Sabrina Dragonsong26 września 2020 11:21

    Yeey w końcu powrót! Strasznie nudno i ponuro było bez wpisów na tak cudnym blogu ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. VIOLET?!!! O MÓJ BOŻE NIE WIERZĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. No wreszcie wróciłaś! <3
    Dobrze, że dałaś radę.

    OdpowiedzUsuń
  9. hej Mel, mam problem. Przepraszam że piszę nie o star stable, ale potrzebuję twojej pomocy. Prowadzisz bloga na Blogspocie prawda? Właśnie. Ja też posiadam swojegp bloga. Twój jest taki piękny... Też bym takiego chciała... Czy możesz mi proszę powiedzieć co zrobiłaś żeby napis "obserwuj bloga" jest przy zdjęciu na takiej ładnej "wstążeczce" i co zrobiłaś że po prawej stronie bloga masz ten "niezbędnik gracza" i wszystko w nim jest? czyli że naisnę w zakładkę "żeton" i mi wzystko wychodzi? jak to robisz? zdradzisz sekret? :)

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach