Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

15 października 2020

Serial animowany Mistfall

calendar_month 15 października 2020
 
Star Stable Entertainment z dumą prezentuje animowany serial z udziałem głosów z Hollywood aż po Jorvik! Przeżyj kolejną ekscytującą przygodę w trakcie której spotkasz zupełnie nowych bohaterów!
 

Pytania i odpowiedzi od zespołu

Gdzie mogę obejrzeć Mistfall (po premierze)?
Odcinki będą dostępne na oficjalnym kanale YouTube Star Stable. 

Ile odcinków ma pierwszy sezon i jaki jest harmonogram ich premier?
Jest dziesięć odcinków trwających pięć minut i wszystkie zostaną wydane jednocześnie w grudniu.

Czy w planach są kolejne sezony?
Jeszcze nie posiadamy takich informacji, więc oczekujcie na wieści!
 

Czy Mistfall będzie dostępne w innych językach?
Serial Mistfall zostanie wydany w języku angieskim. Oczekujcie na aktualności na temat dodatkowych języków.

Jakie są zalecenia dotyczące wieku?
Ponieważ w serialu jest kilka przerażających scen, rekomendujemy 10 lat wzwyż, ale zawsze kieruj się swoją oceną na temat siebie i swoich bliskich!

Gdzie znajdę więcej informacji na temat Mistfall?
Odcinki znajdą się na youtube, a więcej informacji udostępnimy na starstableentertainment.com i naszych mediach społecznościowych, więc wróć wkrótce po więcej aktualności!

Kto gra głównych aktorów?
Banita Sandhu (Pandora) podkłada głos pod Skye, Kevin Alves (Locke & Key) pod Alonso, a pod Novę głos podkłada jedna z gwiazd naszego kanału na Youtube, Matilda Källström!
 
Czy postaci z Mistfall będą dostępne w grze?
Parę bohaterów z Mistfall poznaliście już w Star Stable Online, m.in. Rania, Sigry, Dellingr i Alonso. Miej oczy otwarte, by poznać w grze kilku nowych znajomych!
 
Kiedy mogę obejrzeć serial?
Mistfall zostanie wydane w grudniu!

 
Zapowiedź
 
 
 
Parę ujęć z serialu








I co myślicie o tej ekscytującej zapowiedzi? Jestem sama jestem wręcz zachwycona widząc rozwój naszej niegdyś bardzo małej gry ♥
Czekam na Wasze opinie i ściskam Was ciepło!

19 komentarzy:

  1. O rany, to mnie kompletnie zaskoczyło! Choć jak się nad tym zastanowić, to na podstawie niejednej gry powstały już filmy czy seriale, zarówno aktorskie, jak i animowane, więc to była w sumie kwestia czasu. Ale i tak się zdziwiłam :D Jestem mega zachwycona tym karym koniem w pomarańczową grzywą, przypomina mi halloweenowego wierzchowca, którego można kupić w Star Stable. Mniej podoba mi się główna bohaterka, ale to po prostu dlatego, że nie jestem fanką różowych włosów i takiej fryzury ;)
    Nie mogę doczekać się tego serialu i mam nadzieję, że kiedyś powstanie też jakiś pełnometrażowy film lub dłuższy serial.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze, zupełnie się nie spodziewałam SSO-wego serialu, ale to wspaniale!
    Zawsze coś nowego do oglądania mile widziane ;)
    Pozdrowienia i uściski Melissa! <3
    - Nicole Diamondbook, Cookie Valley

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę, nie mogę się doczekać! Grafika jest świetna, bardzo się cieszę, że teraz w modzie jest mieszanie animacji 3D z 2D. To będzie super, czekam z ustęsknieniem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie jest patrzeć jak gra się rozwija. Ciekawym doświadczeniem było obserwowanie tych wszystkich zmian w grze na przestrzeni wielu lat. Fajnie że mogłam być tego częścią i że grałam w czasach najwiekszej (wg mnie) świetności gry :D Ten serial wygląda zacnie, podoba mi się ta tradycyjna kreska, napewno zwrócę na niego uwagę jak już go wydadzą. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta gra się nie rozwija, ta gra upada.

      Usuń
    2. Masz rację, teraz to widzę. :(

      Usuń
  5. Animacja rąbana siekierą

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurcze! kocham takie animacje i taki styl, więc jestem kompletnie zakochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Animacja nie powala, postacie są strasznie płaskie. Ale i tak obejrzę, choćby z ciekawości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Płaskie".. ale chodzi ci o ich charakter? Jak to oceniasz po kilkudziesięcio sekundowym zwiastunie, w którym odzywa się tylko jedna bohaterka, i to wypowiadająca dwa zdania?

      Usuń
  8. jest już koniec grudnia i nadal nie ma :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale się cieszę!O jeny jak ja bardzo chcę to obejrzeć!Poza tym sama fabuła jest świetna,gratulację dla zespołu Sso:D

    OdpowiedzUsuń
  10. A wiadomo czy serial będzie po polsku?

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny serial, obejrzałam już cały i mam ogromną nadzieję, że będzie kolejny sezon!

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się grafika i ścieżka dźwiękowa oraz fabuła

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny serial bardzo przyjemnie mi się go oglądało

    OdpowiedzUsuń
  14. Co to za piosenka z 3 odcinka ktora slucha w słuchawkach??

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy nowe odcinki? Już bardzo długo czekam :). Serial jest super.

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach