Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

09 listopada 2020

Spider-Pig

calendar_month 09 listopada 2020

 
Witajcie!
 
Nadszedł czas, by na kolejny rok zakończyć nasze straszne celebracje z okazji Halloween i powoli szykować się na świąteczny klimat. Powitaliśmy listopad i by na dobre pożegnać się z tegorocznym przerażającym świętem chciałam jeszcze wspomnieć o pewnej tradycji pielęgnowanej przez zespół Star Stable.

By dokładnie wprowadzić Was w temat, zacznę od wkroczenia na momencik do całkiem innego uniwersum, w którym źródło ma tradycja będąca tematem postu.

Spider-Pig i Simpsonowie

Czy jak wolicie po polsku - Spider Chrum. Motyw ten pojawia się w filmie Simpsonów. Nie mam pojęcia w jakim stopniu kojarzycie te uniwersum, ale dobra znajomość postaci nie ma tu większego znaczenia. Jeden z głównych bohaterów filmu, czyli Homer Simpson, trzymając świnkę do góry nogami udaje, że spaceruje ona po suficie, przy okazji nucąc piosenkę na temat pajęczej świnki, porównując ją do Spider-Mana. Brzmi ona następująco:

Po polsku
    Spider-Chrum, Spider-Chrum,
Robi tu-pu-tup jako Spider-Chrum.
Kto by sieć chciałby mieć?
Dobry żart, świnki wart.
Oto właśnie łun, to Spider-Chrum!

Po angielsku
    Spider-Pig, Spider-Pig,
Does whatever a Spider-Pig does.
Can he swing from a web?
No, he can't, he's a pig,
Look out, he is a Spider-Pig!
 
Źródło informacji: Simpsons Wiki
 

Spider-Pig w Star Stable
 
Jak możecie się już domyślać, wspomnianą przeze mnie tradycją jest umieszczanie postaci pajęczej świnki zwisającej z różnych obiektów do góry nogami w SSO. Pojawia się ona z okazji Halloween co roku w przeróżnych miejscach od dobrych paru lat: była m.in. na Opuszczonej Farmie Dew, w ujeżdżalni, w Twierdzy Galopującego.
Nie zabrakło jej także w tym roku! Tym razem zagościła się na Nawiedzonym Szlaku (była widoczna tylko podczas tego szlaku), gdzie mocno trzymała się najwyższego możliwego punktu - mostu!


Czy udało się Wam odnaleźć tegoroczną świnkę? Jak podoba Wam się taka tradycja?
Ściskam ♥

7 komentarzy:

  1. ''te uniwersóm''
    raczej ''to uniwersum''

    OdpowiedzUsuń
  2. O wow! Nie miałam pojęcia o tej tradycji i niestety nie zauważyłam jej na moście,
    ale w następnym roku przygotuję się na Spider-Chrum-Polowanie! :D
    Pozdrowionka Mel!
    - Nicole Diamondbook, Cookie Valley

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Simpsonów, świnkę widziałam, od razu mi się skojarzyło z filmem, ale nie miałam pojęcia że to taka tradycja. Może zrobisz post o różnych nawiązaniach w grze? Nie widziałam ich zbyt wiele, właśnie ta świnka, chyba coś z Indiana Jones i Sylvester Stallone jako Ricky (Rocky). Coś chyba jeszcze widziałam, ale już nie pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaje mi się, że Jamie Olivetree jest nawiązaniem do popularnego brytyjskiego kucharza Jamiego Olivera, w końcu Jamie Olivetree też gotuje, a właściwie piecze :P

      Usuń
  4. Wow nie miałam nawet pojęcia że istnieje coś takiego

    OdpowiedzUsuń
  5. hej mam pytanie wiesz co mam zrobić bo mam skończoną reputacje w farmie słonecznikowych pól ale nie mam tych znikających kur , wiesz co mam zrobić ? bo szukałam ich dookoła farmy ale ich nie ma

    OdpowiedzUsuń
  6. dlaczego nie moge się zalogować?

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach