Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

20 kwietnia 2021

Pytania od naszej społeczności

calendar_month 20 kwietnia 2021
 
Witajcie!

Mam nadzieję, że wszystko u Was dobrze, że poprawiająca się z każdym dniem pogoda pozytywnie wpływa na Wasz humor i zbliżające się dużymi krokami letnie wakacje cieszą Was równie co mnie! 😊
Przychodzę do Was dziś z tłumaczeniem wpisu napisanego przez zespół Star Stable pod wpływem narastającej ostatnio krytyki, jak i niestety hejtu w międzynarodowej społeczności gry. Możliwe, że nie do końca wiecie, co się stało, jednak wspomnę o tym dopiero pod koniec tego postu i postaram się obalić niektóre mity krążące ostatnimi czasy wśród graczy. Zacznijmy jednak od tego, co mówi nam zespół. 
 

Pytania od naszej społeczności


Cześć Starfam!

 Widzieliśmy, że na wszystkich naszych mediach społecznościowych pojawia się wiele pytań, więc chcieliśmy odpowiedzieć na te najczęstsze w jednym miejscu!

1. Nad jakimi projektami pracuje Star Stable poza grą?
Tak naprawdę wszystko, co robimy, jest w jakiś sposób związane z grą, ale nie zawsze jest to widoczne z zewnątrz. Za kulisami pracujemy nad wszystkimi innymi rzeczami, które nie są projektowaniem gry: utrzymywaniem i aktualizacją technologii, która obsługuje grę, odnajdywanie i szkolenie nowych pracowników, wspieranie i budowanie naszej społeczności, aktualizowanie naszych narzędzi programistycznych, utrzymywanie bądź poprawianie istniejących już funkcji oraz usuwanie krytycznych błędów w grze.
Poza tym bez przerwy szukamy coraz to kreatywniejszych sposobów na rozwijanie postaci ze Star Stable Online i na razie udało nam się tego dokonać poprzez książki, komiksy, krótkie historie, animacje i muzykę. Zainwestowaliśmy w nowe zespoły, które pracują nad tymi ekscytującymi dla nas obszarami, więc nie zabierają one ani czasu, ani zasobów poświęconych na projektowanie samej gry. Naszym celem w tworzeniu tych treści jest ożywienie postaci z gry na różnych platformach, tak by zwiększyć doznania naszej społeczności graczy.

2. Jak Star Stable godzi wydawanie nowych koni z wydawaniem innych aktualizacji?
Kochamy konie i jesteśmy dumni, że jesteśmy najlepszą z niewielu gier przygodowych o koniach. Wiemy, że nasza społeczność również kocha konie, więc bardzo cieszymy się za każdym razem, gdy widzimy, jak gracze ekscytują się na wieść o naszej comiesięcznej aktualizacji z nowymi końmi i wybiera swoich ulubieńców spośród 42 ras zwykłych i magicznych koni!
Wiemy jednak, że magia Star Stable nie polega tylko na dużym wyborze świetnych koni; Jorvik to duża wyspa z długą historią pełną magii i ciekawych rzeczy do robienia ramię w ramię ze swoimi przyjaciółmi w grze. Bez przerwy pracujemy, by dać Wam nowe obszary do odkrywania, na przykład gdy opublikowaliśmy Ranczo Starshine, westernowy teren w kwietniu 2020. Ostatnio mieliście także okazję poznać nowy obszar, Dziki Las! Mimo to wiemy, że wciąż możecie mieć pytania o to, nad czym aktualnie pracujemy, więc będziemy regularnie publikować więcej i więcej szczegółów dotyczących naszej mapy (przedstawiającej treści, które zostaną opublikowane w przyszłości) w ramach zapowiedzi!
 
3. Jakie są postępy w tworzeniu nowych zadań i fabuły?
Wiemy, że wiele naszych graczy od lat interesuje się i śledzi fabułę oraz chce dowiedzieć się, co stanie się następnie. Również nie możemy się doczekać! Szykujemy parę zwrotów akcji i powrotów dawnych przyjaciół, w tym także Frippa!
 Nasz zespół bez przerwy pracuje nad tworzeniem treści i innych ciekawych rzeczy do robienia w grze - zawsze będziemy nad tym pracować - ale samo stworzenie zaledwie minuty rozrywki zajmuje bardzo dużo godzin pracy wielu naszych pracowników. Nie narzekamy, kochamy to robić! W ostatnich miesiącach dodaliśmy zadania z wieloma nowymi postaciami, jak strażnicy leśni z Posterunku Sekwoi, stada dzikich koni i Gary Goldtooth. Tworzenie zadań zajmuje dużo czasu i rozważań. W przyszłości będziemy udostępniali regularnie więcej szczegółów dotyczących mapy (przedstawiającej treści, które zostaną opublikowane w przyszłości), więc będziecie wiedzieli, czego się spodziewać. Wiele z tych treści zostało zainspirowane informacją zwrotną i sugestiami naszej społeczności graczy!
 
4. Jak Star Stable odpowiada na informację zwrotną i sugestie od graczy?
Rozumiemy, że niektórzy ze społeczności wierzą, że ostatnio nie słuchaliśmy naszych graczy wystarczająco dobrze i jest nam przykro z tego powodu. Jesteśmy niezwykle wdzięczni, że nasza społeczność graczy tak bardzo pasjonuje się i angażuje, kochając naszą grę. Zawsze chcemy być pewni, że dajemy z siebie wszystko, by komunikować się z Wami, ale wiemy, że możemy robić to lepiej.
Codziennie słyszymy wspaniałe sugestie i pomocną informację zwrotną poprzez różne nasze media społecznościowe, które niezwykle doceniamy. Czytamy każdy komentarz i nasz zespół od mediów społecznościowych zbiera je w całość i przekazuje dalej, do twórców gry, którzy robią, co w swojej mocy, by wdrożyć, co tylko mogą. Oczywiście, ze względów technicznych nie możemy dodać do gry wszystkich funkcji, o które proszą gracze, ale uwielbiamy słuchać Waszych opinii, gdyż bardzo nas one inspirują, gdy myślimy o nowych treściach i doświadczeniach, które możemy Wam zapewnić. Jednak często możemy to zrobić i robimy: oto parę przykładów rzeczy, które dodaliśmy do gry dzięki pomysłom od naszej społeczności: western jako dyscyplinę jeździecką, nowe pomysły na imiona koni, upragnione rasy koni, ogłowia bez wędzideł i nawet rzemiosło zostało dodane po tym, jak zostało zaproponowane przez naszych graczy!
Kontynuujemy naszą pracę za kulisami, by dzielić się opiniami i sugestiami, byśmy mogli naprawić funkcje, które nie działają dobrze oraz tworzyć nowe ciekawe rzeczy.
 
5. Jak wygląda praca w Star Stable podczas Covid?
Wiedzieliście, że w Star Stable Entertainment pracuje ponad 170 ludzi? Jest nas wiele, pracujemy na wielu różnych posadach i firma wciąż się rozwija. Jednakże nigdy nie jest łatwo prowadzić rosnącą firmę, a Covid-19 sprawił, że komunikacja i współpraca jest dla nas większym wyzwaniem. Kontynuujemy jednak pracę nad nowymi i lepszymi narzędziami, by sprawdzać zdrowie naszego zespołu.
Staramy się, by dużo się ze sobą komunikować. Dodatkowo do codziennych rozmów regularnie przeprowadzamy ankiety, w których pytamy i otrzymujemy informację o wszystkim, zaczynając od zdrowia psychicznego, przez rozwój kariery aż do aktualnej sytuacji w pracy. To pomaga nam zrozumieć i odnieść się do problemów lub zmartwień, z którymi mierzą się nasi pracownicy.
Tak jak w każdej firmie, czy jesteśmy w trakcie pandemii, czy nie, nieważne jak świetna sytuacja jest dla wielu, znajdą się pracownicy, którzy nie znajdą tu dla siebie miejsca i zdecydują się na znalezienie innej firmy. Oczywiście zawsze jesteśmy smutni, gdy ludzie odchodzą, za każdym razem staramy się dowiedzieć, co moglibyśmy zrobić lepiej, by się poprawić. Staniemy się jeszcze silniejszą firmą i kulturą, gdy tylko będziemy mogli wrócić do biura, by zobaczyć uśmiechnięte twarze naszych współpracowników!

Co się stało?

Wielu graczy jest niezadowolonych z tego, jak wyglądają ostatnie aktualizacje, a głośniejsze rozmowy społeczności na ten temat zaczęły się chyba od różnych SSOwych youtuberek. Przede wszystkim zostały zauważone opinie na temat pracy w Star Stable Enterteinment zamieszczone na anglojęzycznej stronie, które były raczej negatywne (fakt pierwszy: opinie na tej stronie nie są weryfikowane i może je wstawić każdy, nawet jeśli nigdy nie pracował w ocenianej firmie; nie jesteśmy więc w stanie wiedzieć, czy faktycznie zostały opublikowane przez pracowników, więc nie powinny one być źródłem jakiejkolwiek wiedzy; równie dobrze mógł wstawić je ktoś, by sprawić, że jego opinia będzie miała poparcie). Opinie miały wskazywać na to, że kierownictwo firmy źle wykonuje swoją pracę i tylko marnuje potencjał gry, na co dowodem mają być także mniej interesujące dla niektórych aktualizacje. Nakręciło to niestety spiralę hejtu, choć jest także oczywiście źródłem pomocnej krytyki. Młodsi gracze słuchając swoich idolek, które tworzą filmy na Youtube (często z bardzo przykuwającymi tytułami, by wywołać jak najsilniejszą reakcję) zaczęli nawet twierdzić i rozpowszechniać swoje przypuszczenia, że gra zostanie zamknięta (fakt drugi: nie, nie ma planów na zamknięcie gry). W tym wszystkim oberwało się także ambasadorom, słyszymy często, że przez tę posadę nasze opinie na temat muszą być pozytywne (fakt trzeci: nie, nasze opinie wcale nie muszą być pozytywne, często dzielimy się z zespołem tym, co nam i Wam się nie podoba; robimy to jednak z szacunkiem i tak, by ta krytyka była wartościowa i faktycznie mogła coś zmienić).
 
Pamiętajcie, to jest jak najbardziej ok, by coś Wam się nie podobało i byście wyrażali swoją opinie! Trzeba przede wszystkim robić to umiejętnie, by nie przekroczyć tej linii pomiędzy krytyką a hejtem. 

Wysyłam Wam dużo miłości ♥
Mel

30 komentarzy:

  1. Hej Mel! Mam do Ciebie takie pytanko. Pisałam do SSO wiele razy ale nigdy mi nie odpisali. Pisałam na przykład: czemu dostałam 5-cio dniowego bana (aż tak się nim nie przejmowałam) ale go przeżyłam :3 itp. A teraz mam taki problem. Moja młodsza 5-cio letnia siostra bardzo lubi grać w SSO i ostatnio sprzedała mi konia. Sportowy fryz z Epony. Mam się skontaktować z Zespołem Star Stable, żeby mi zwrócili konia czy nawet same Star Coins? Czy Ty Mel możesz do Nich jakoś napisać? Bo jestem baaardzo zawiedziona, ponieważ dopiero tego konika kupiłam :c



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako wieloletni gracz, mający świadomość, na czym i na jakich zasadach polega ta gra, to musze Ci niestety powiedzieć, ze nie uda Ci się odzyskać sprzedanego wierzchowca albo SC za niego. Jedyny sposób na ‚przywrocenie’ go, to ponowne kupno tego samego konia. Natomiast jeśli chodzi o Twój ban to musiałaś przekroczyć regulamin albo któryś użytkownik zgłosił Cię. Nie opisałaś, czy coś testowałaś w grze, np.: zwiększenie punktów szybkości konia jakimiś tam sposobami z yt, ale właśnie za to również można zostać zbanowanym. Proponuje przypomnieć sobie wcześniejszy dzień przed zawieszeniem :)))

      Usuń
    2. SSO nie przywraca ani sc, ani koni w takim przypadku. Trzeba było pilnować siostry.

      Usuń
    3. Możesz spróbować do nich napisać, ale nie jestem pewna czy to coś da. W każdym razie pamiętaj by napisać im swoją nazwę w SSO i jaki to dokładnie koń... Nie wiem czy to możliwe by Ci go przywrócili ale warto spróbować :) A jak nie to mam nadzieję że go kiedyś odkupisz (na szczęście teraz sa tańsze niż kiedyś, teraz chyba 500 sc a kiedyś 890). Powodzenia i pilnuj siostry ;)

      Usuń
    4. Mnie akurat jak moja siostra sprzedała konia nie było😒

      Usuń
    5. Sso może jednokrotnie przywrócić sprzedanego konia, byłam świadkiem tego. Napisz do nich.

      Usuń
    6. Jeśli napiszesz do sso zwrócą ci konia

      Usuń
    7. Hej, a ja ci powiem, że niektorzy piszą na różnych grupkach, że sso przywraca konie. Oczywiście jeśli siostra sprzedała ci go parę miesięcy temu to nie przywrócą ci go. Ale zawsze możesz spróbować napisać do sso i zobaczysz co ci odpiszą. Przesyłam ci linka do skontaktowania się z supportem https://www.starstable.com/pl/support :))

      Usuń
    8. i jak, oddali Ci tego konia?

      Usuń
  2. Hej Mel! Wiesz może coś o tym, że mają wrócić stare fiordy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam pojęcia :(

      Usuń
    2. Oki, najwidoczniej była to tylko plotka :(. No szkoda, bo strasznie chciałabym zakupić starego fiordzika.

      Usuń
  3. Hej Mel ! Czy opłaca się robić tą reputację z pająkami?[W sensie dużo pd się za to dostaje?]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, z tego co pamiętam, to PD nie dostaje się zbyt wiele, ale za to można dostać sporo wyposażenia zarówno dla postaci i konia oraz pajączka jako zwierzę do torby :)

      Usuń
  4. Hej Mel! Bardzo lubię czytać posty na twoim blogu i z niecierpiwością czekam na nowe😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, to mój ulubiony blog♥

      Usuń
  5. Nie cierpię hejtu. Hejt - nie, konstruktywna krytyka - jak najbardziej 👍. Ogólnie ja tam nie rozumiem czemu gracze aż tak się wkurzyli na temat aktu, dla mnie ostatnie aktu były mega, np. jak dodali nowe tereny, zwłaszcza ten z dzikimi końmi. Też nudzą mnie takie aktu typu tej co niedawno co dodali nowy sprzęt, ale bez przesady. Wg mnie ostatnie aktu ( czyli np. od listopada do teraz) były bardzo dobre :D Tylko szkoda że w Święta nie było zadań w wiosce ani tych starych dobrych zadań z 2014,15 w całym Jorvik. Mam nadzieję że jeszcze kiedyś one wrócą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama sporo słyszałam o całej tej sytuacji i szczerze mówiąc, już nie wiedziałam co myśleć. Bardzo kocham SSO i całą grę i wśród moich koleżanek zawsze stawałam w jej obronie, ale po tej sprawie nie wiedziałam już czy słusznie. Najbardziej martwiły mnie opinie dotyczące SSO i też niektóre filmy na YT, które mi się napatoczyły i mówiły o złym podejściu kierownictwa, jego "zmianie" co może skutkować zmianą fabuły itd. i samym zbliżającym się upadku SSO. Już wtedy te opinie wydawały mi się za mocne. To prawda, że ostatnie aktualizacje nie były szczególnie wielkie i faktycznie musimy długo czekać na fabułę, ale nie wydawało mi się nigdy, by przez te niedociągnięcia cała gra miałaby upaść i stracić graczy. SSO pracuje jednocześnie nad wieloma rzeczami i zrozumiałe, że mogą nie wyrabiać z pewnymi elementami.
    Najbardziej jednak uwiera mnie w odpowiedzi SSO punkt z końmi. Wspominają tam, że cieszą się robiąc konie i wiedzą, że my też je chcemy - no, to prawda, ale już od dłuższego czasu gracze skarżą się, że jest ich po prostu za dużo i mam wrażenie, że w tym punkcie SSO mówi, jakbyśmy sami chcieli być nimi bombardowani :| No, ale nie jest to duży kłopot, przynajmniej dla gracza jak ja, który nie kupuje wszystkich wychodzących koni, tylko te, które faktycznie chce. Trochę gorzej, że przez to gracze uważają, że SSO po prostu nie słucha ich opinii.
    Mam wielką nadzieję, że SSO będzie dalej dawać nam wszystkich frajdę z grania i pracować nad swoimi niedociągnięciami, bo jest świetną grą i ma ogromny potencjał, który wciąż może wykorzystać.
    Pozdrowienia dla Ciebie Mel! :)
    ~ Nicole Diamondbook, Cookie Valley

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawda, z jednej strony Star Stable ma od jakiegoś czasu trochę mniej pomysłów. Ale zamiast tego, może być więcej lepszych rzeczy, np. jak fabuła, na którą tak wszyscy czekali. Naprawdę jest mi przykro, że gracze tak mało doceniają zespół SSO. Przez czasy jakie mamy, musieli ograniczyć pracowników, by nie narażać całego zespołu na COVID-19. Dlatego mają ograniczone możliwości. A my, zamiast ich wspierać, jeszcze dokładamy im falę hejtu? No ludzie! Co z naszą społecznością? :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć! :) mam pytanie, czy uważasz, że ukryte zadania w sso są trudne czy łatwe? JA się przyznam, że korzystałam z tego poradnika https://www.fabstable.pl/p/ukryte-zadania.html są w pełni opisane?

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam Cię Mel! Mam takie pytanie, bo ciekawi mnie jedna rzecz od dłuższego czasu - jako Ambasadorka SSO jesteś bardziej płatnym lub bezpłatnym pracownikiem lub sprawdzasz się po prostu jako wolontariusz i posiadasz jakąś pracę?
    Jeśli to pytanie nie na miejscu to przepraszam 😅

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy ja wiem, czy ta krytyka była bardzo bezpodstawna? Od dawna krążą opinie, że pojawia się za dużo koni, które kosztują dużo, że zwierzaki kosztują prawie tyle co połowa konia, że aktualizacje są mało treściwe... Czy zespół nie myślał nad tym, by robić aktualizację raz na miesiąc, czy raz na dwa tygodnie? Oczekiwanie na nowości byłoby dłuższe co prawda, ale być może doszłoby więcej treści, bez pośpiechu, że coś musi być na kolejną środę, już za tydzień. Jak taka częstotliwość aktualizacji wpływa na pracowników i ich kreatywność, po jakim czasie się wypalają? Nie mówię, żeby te youtuberki miały to na myśli oraz że chodziło im o pracowników oraz ich chęci do pracy, mnie po prostu to zastanawia. Gdyby to było w tym roku i zeszłym, pewnie wyjaśnienie, że chodzi o pandemię, byłoby przyjęte bez większych zastrzeżeń, bo faktycznie są ciężkie przypadki, uniemożliwiające pracę. Pomijając też inne, niezwiązane z tym przypadki i zrządzenia losu.
    Takie opinie jednak naprawdę nie są nowością, a jako wieloletni gracz nie mogę się z nimi nie zgodzić. SSO mogło odpowiedzieć na to wcześniej, ale cieszę się, że zrobili to, bo lepiej późno niż wcale. Na plus cieszę się rozwijaniem uniwersum też poprzez publikacje papierowe - to trochę daje do myślenia, że marka się rozwija. Szkoda tylko, że Cloud over Silvergrade nie jest dostępny w regularnej sprzedaży... Pisałam w tej sprawie, ale nie dostałam odpowiedzi. A ty, Mel, co myślisz o tym?

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć Mel! Interesujesz się końmi w prawdziwym świecie? Mam tu na myśli czy jeździsz albo robisz cokolwiek związanego z tymi zwierzętami, jeśli tak to co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem Mel nie jeździ konno (kiedyś jeździła).

      Usuń
  12. Witaj Mel! Mam problem - od tygodnia nie włącza mi się sso co robić? odinstalowywała i zainstalowywałam 20 razy - i nic! Mój błąd polega na tym, iż SSO bo zalogowaniu się odrazu się wyłącza, pisałam do modów ale oni mi nie odpisują, nie wiem co robić - pozdraiam - Aixa Rockfly

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej Mel, dzisiaj spełniło się moje największe marzenie!Spotkałam cię z moją koleżanką (Selena Jeweldotter i Elin Gianthouse). Kiedy wleci blog z odnowionym MSP😁?

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej star stable hack zepsuło mi konto Monsterrat Zebragirl jestem smutna i niemogę zrobić nowego konta bardzo mi smutno.

    OdpowiedzUsuń
  15. dzisiaj jakaś dziewczyna kazała mi tać na jej konto 100 sc i niewiem co robić a mam sc tylko 87

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mogę sprzedać rzeczy zrobionych w warsztacie Farah. Jak to zrobić?

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach