Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

01 października 2022

Czytelnicy 2.0

calendar_month 01 października 2022


Witajcie!

 
Obiecywałam Wam, że jeśli wypełnicie opublikowaną przeze mnie ankietę, to stworzę Waszą postać w odnowionej wersji (tzn. jako postać z nowej wersji beta). Przyszedł czas, by spełnić tę obietnicę!
 
Nowa postać oferuje nam o wiele więcej elementów do personalizacji, więc przy odpowiedzi, poza wysłaniem zdjęcia, trzeba było zaznaczyć także nowy kształt głowy, kolor skóry oraz sylwetkę. Pod tym względem stare i nowe postacie mogą się od siebie bardziej różnić. Ponadto niektóre akcesoria nadal niezbyt dobrze wyglądają w teście beta, więc przy odwzorowywaniu musiałam np. zrezygnować czasem z okularów. Mam jednak nadzieję, że mimo tego Wam się spodobają, a ci którzy nie wysłali swojej postaci, zobaczą po prostu więcej możliwości kreatora!
 

Amanda Dolphincamp

 

 Zdjęcia do pobrania: 1, 2, 3


Ana Monsteryard

 

  Zdjęcia do pobrania: 1, 2, 3
 

Anita Archmountain

 

   Zdjęcia do pobrania: 1, 2, 3
 

Aurora Spiderkite

 

   Zdjęcia do pobrania: 1, 2, 3
 
 

Brielle Maccloud

 

    Zdjęcia do pobrania: 1, 2, 3
 

Eline Dolphinfield

 

   Zdjęcia do pobrania: 1, 2, 3
 

Emelie Sapphiregirl



   Zdjęcia do pobrania: 1, 2, 3


Mery Axeward

 

Zdjęcia do pobrania: 1, 2, 3
 

Natalia Greenlove

 

Zdjęcia do pobrania: 1, 2, 3
 
 

Natsuki Silverland

 

 Zdjęcia do pobrania: 1, 2, 3
 
 

Nicole Diamondbook

 

  Zdjęcia do pobrania: 1, 2, 3, 4


Renee Springcloud

 

 Zdjęcia do pobrania: 1, 2, 3
 
 

Sabrina Greenlook



 Zdjęcia do pobrania: 1, 2, 3


Tatiana Sweetway

 

  Zdjęcia do pobrania: 1, 2, 3
 
 

Victoire Antball

 

   Zdjęcia do pobrania: 1, 2, 3
 
 

Viktoria Dragonblanket

 

   Zdjęcia do pobrania: 1, 2, 3, 4
 

Violet Slowlion



Zdjęcia do pobrania: 1, 2, 3


Ściskam ♥

22 komentarze:

  1. Jeeej czekałam na tego posta! Dziękuję *.* Dobra robota Mel te postacie wyglądają świetnie! Nie mogę się doczekać jak już je dodadzą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow :D Bardzo się cieszę że jest tutaj moja postać 🙂 Doskonała robota Mel❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super wyszło! Cieszę się, że moje ikoniczne włosy tak dobrze wyglądają w nowej wersji :D Wielkie dzięki Melissa! <3
    - Nicole Diamondbook, Cookie Valley

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Mel. Nowe postacie są super. Wreszcie nie będziemy musieli się wstydzić naszych postaci. No dobra sentyment, lecz gdy pierwszy raz zobaczyłam Alex Cloudmill, odeszłam od laptopa i nie wchodziłam na SSO przez tydzień. Z innej beczki. Mel mam 1000 SC i chcę kupić konia. W tym rzecz, że nie mogę się zdecydować. Myślę nad Tunerem z apki i koniem andaluzyjskim siwym jabłowitym. Pomóż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rebecca? To ty? Nie pisze się Tuner tylko Tinker, a na twoje czytanie aktualności, powiem, że nie znajdziesz Tinkera lecz Coba Irlandzkiego. Lepszy andaluz.

      Usuń
  5. Mel proszę wejdź w ostatni post i odpowiedz na mój komentarz. Proszę? A i super wygląda nowa wersja Twojego bloga. Nie chcę się z niego wychodzić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!!! Super wyglądają według mnie najlepiej wygląda Elene, Emele i Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Postacie są ekstra. Dodałabym im wyrazy twarzy, mruganie i poprawiłabym błędy. Z innej beczki. Mam 1000 SC i chcę kupić konia. W tym rzecz że nie mogę się zdecydować. Myślę nad Cobem z apki i haflingerem 3 generacji też z apki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie 😍 Dziękuję <3 - Viktoria D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pustka w mym sercu, bo Mel gdzieś odleciała. Mam jeszcze ciekawostkę o Farah. Farah to była druga nazwa Aleksandrii Proftazii.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja postać (Soraya) jest podobna do Any. Nie mogę doczekać się nowych postaci, ale co z moimi iconic włosami..

    OdpowiedzUsuń
  11. Hejo mel, ja trochę od czapy, ale może się przydać. Niedawno czytałam twój post o nawiązaniach w sso(lubię twoje starsze posty). I wyłapałam kolejne nawiązanie, a mianowicie: jak było o rodzinie która mieszka na farmie obok stajni Jorvik, to napisałaś, że wszyscy mają imiona z mitologii nordyckiej: Loke-Loki, Freja, Tor-Thor, Saga. Ale… Loki to bóg żartów, nie lubi ciężkiej pracy, lubi robić innym kłopoty, i ma dużo dzieci. Loke lubi niemiłe dowcipy, i nie lubi ciężkiej pracy. A Freja- to bogini piękności, i ma rydwan Ciągnięty Przez Koty. Tymczasem, Freja Sunfield ma koty, uwielbia koty, sprzedaje koty i Ciągle Gubi Koty. Tak więc, są to dwa dodatkowe nawiązania. Sorry że się tak rozpisałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej Mela Wrócisz kiedyś na Youtobe? Jesteś w tym świetna.To ty masz ten bolg i nagrywasz prawda>? Jak się pomyliłam to sorr

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej. Jeźdźcy Dusz to postacie 2.0.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej Mel kiedy wrócisz? Tęsknimy za tobą <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wierzę że już jutro aktu postaci!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mel wracaj do zywych..

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdzie jesteś Mel??? Brakuje Cię😢

    OdpowiedzUsuń
  18. emelie sapphirregirl to dziewczyna z moj klubu!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach