Projekt festiwalu Halloween 2023
Autor: Harri Jokinen (projektant treści gry)Witaj! Jestem tutaj, aby opowiedzieć o projekcie festiwalu Halloween 2023. Wcześniej brałem udział w projektowaniu głównych zadań, takich jak „Burza nad Diabelską Przełęczą”, „Agenci Frippa” i „Przez portal Vala”, a także pracowałem nad wieloma treściami festiwalowymi, takimi jak zadania Yeti z zimy 2022 r.
Rozmawialiśmy także o odejściu od ogromnych, obejmujących wiele lat serii zadań festiwalowych, a tegoroczne Halloween jest tego odzwierciedleniem. Przywróciliśmy zadania fabularne Galopującego Thompsona z poprzednich lat, ale nie dodaliśmy nowego rozdziału do tej historii.
Gracze z radością usłyszą, że tegoroczna modernizacja Halloween obejmuje usunięcie potrzeby odblokowywania portali z zeszłego roku. Usłyszeliśmy Waszą reakcję i zrozumieliśmy frustrację, jaką to wywołało, i uznaliśmy, że nie jest to dobry sposób, by ograniczać dostęp do zawartości. W przeciwieństwie do tego, co omawialiśmy w zeszłym roku, odłamki duszy powrócą także jako waluta dodatkowa do żetonów jesiennych.
Ogólnie rzecz biorąc, naszym celem tegorocznego festiwalu był temat przewodni „Czarownice z Jorviku”. Małe fragmenty tego postanowienia już pojawiły się w wielu różnych treściach.
Jedną z nowości w tym roku będzie Zagrywka Wiedźmy, która będzie działała podobnie do Zagrywki Galopującego z poprzednich lat. Po przyjęciu wyzwania po nieokreślonym czasie pojawi się widmo wiedźmy, które będzie Cię nawiedzać. Jeśli przetrwasz wyzwanie i uda ci się ominąć przeszkody wiedźmy, otrzymasz nagrodę.
Kolejną dużą nowością w tym roku będzie całkowicie przerobiona wersja klasycznego wyścigu Wzgórza Stracha na Wróble. Naprawdę włożyliśmy cały nasz wysiłek artystyczny, aby uczynić tę zabawę bardziej wiedźmią i upiorną. Nowy wyścig będzie również trudniejszy, ponieważ będzie zawierał pewne elementy z torów przepełnionych magią, których można doświadczyć podczas głównych zadań „Na tropie Anne” i „Burza nad Przesmykiem Diabła”.
W końcu oryginalny wyścig Wzgórza Stracha na Wróble był mocno inspirowany jednym ze starych zadań fabularnych, więc kontynuujemy tę tradycję, jednocześnie wprowadzając coś nowego.
Podczas gdy prace nad tym festiwalem trwały, w produkcji lub na horyzoncie znajdowały się także inne duże projekty. Jedną z największych premier tego roku będą całkowicie zmodernizowane Głuche Lasy z zupełnie nową rozgrywką i historią. Oczekujcie dalszych informacji!
Głuche Lasy
Autorzy: Bretton Hamilton (główna osoba projektująca grę) i Oscar Carlsson (główny artysta)Witam ponownie, jeźdźcy! Nazywam się Bretton Hamilton, być może znacie mnie jako Game Master Bee i jestem główną osobą projektującą grę w Star Stable! Dzisiaj chcę porozmawiać o naszej nadchodzącej aktualizacji Głuchych Lasów!
Po pierwsze!
Zanim wszyscy zaczniemy się razem cieszyć, rozpocznę od kilku nieprzyjemnych wiadomości. Po pierwsze, usuwamy Mistrzostwa Valedale w pierwszym wydaniu Głuchych Lasów. Chcemy je odnowić i wydać w przyszłości, ale zespół nie ma czasu, aby udostępnić całe odnowione Głuche Lasy ORAZ przerobić te mistrzostwa równocześnie. Ale nie martwcie się, przywrócimy je na początku przyszłego roku w sposób, który NAPRAWDĘ będzie mieć sens dla nowego obszaru i rozgrywki.
To dość duży projekt; polegający na przerobieniu obszaru zawierającego wiele zadań i wyścigów, przy jednoczesnym stworzeniu nowej rozgrywki, która sprawi Wam przyjemność. Zdrowie zespołu jest dla nas ważne, więc aby zapewnić odpowiednią równowagę między pracą a życiem prywatnym i nadal dostarczać treści, z których jesteśmy dumni, wprowadziliśmy zmiany w planie aktualizacji, aby dać im więcej czasu na ukończenie całej niesamowitej zawartości. Jedną z poprawek jest to, że najpierw wypuścimy aktualizację obszaru, a dopiero potem nowa rozgrywka pojawi się w ciągu następnych dwóch tygodni. Inną zmianą jest to, że na początku przyszłego roku udostępnimy dla Was więcej ciekawych zajęć. Doświadczeni gracze będą mogli eksplorować las, zanim naprawdę zacznie się tam dziać magia. Chociaż nie taki był nasz początkowy zamiar, będziecie mogli cieszyć się wszystkimi magicznymi rzeczami, które pojawią się, gdy będą w pełni gotowe!
Głuche Lasy
Głuche Lasy to zaczarowany las znajdujący się w samym sercu Jorvik. Mieszkańcy pobliskich Jodłowego Gaju i Srebrnej Polany wolą nie wchodzić na te tereny ze strachu przed niezwykłymi świecącymi kamieniami runicznymi i okazjonalnymi spotkaniami z dziwnymi druidami mieszkającymi w Wiosce Valedale. Ale z pewnością las nie jest bardziej magiczny niż ten w Jodłowym Gaju, Zielonej Dolinie czy Dolinie Złotych Wzgórz, prawda?
Cóż, dla zwykłego człowieka z zewnątrz las jest gęsty i mglisty, ale poza tym całkiem normalny. Jednak tym, którzy zostaną wtajemniczeni przez druidów, ukryta przed ciekawskim wzrokiem prawdziwa magia zostanie ujawniona! Jeźdźcy mogą podążać każdą ścieżką druidów, aby pogłębić swoje relacje z Głuchymi Lasami.
Na Ścieżce Fantazji chodzi o zabawę i pozwolenie, by poprowadziła Cię ciekawość!
Świetliki brzęczące w świetle Aideen tańczą na starożytnych polanach i gajach. Te osoby, które są wyszkolone przez druidów mogą nauczyć się wychwytywać i zbierać to światło! (Oczywiście bez szkody dla świetlików!) A ci, którzy odblokują magię druidów, mogą nawet przyciągnąć świetliki z daleka! Dalsze szkolenie może ujawnić ogniki udające świetliki! Po ujawnieniu ich, te zaskoczone duchy będą biegać po gałęziach, wchodzić pod kłody i przemykać między drzewami, aby wrócić do swoich ulubionych kryjówek! Jeźdźcy, którzy potrafią dotrzymać kroku i dostrzec, gdzie ukrywa się ognik, mogą zebrać światło z jego ukrytej skrytki!
Ścieżka Runologii służy studiowaniu magii i odkrywaniu tajemnic starożytnych kamieni runicznych!
I wreszcie, każdemu, kto szuka wyzwań, z pewnością spodobają się nowe łamigłówki z kamieniami runicznymi dodane w Głuchych Lasach. Znaki Kamieni Runicznych to pamięciowa minigra, w której gracze muszą zapamiętać krótką sekwencję symboli runicznych i polować po okolicy w poszukiwaniu ich, unikając jednocześnie tych nieprawidłowych znaków. Naszą kolejną nową łamigłówką jest Rzeźbienie Run! Ta druga łamigłówka to krótkie zadanie logiczne, która wymaga odszyfrowania sekwencji poleceń, aby poprawnie zidentyfikować wymagany znak! Gracze podążający Ścieżką Runologii odblokują nowe poziomy trudności, które zaoferują im jedne z najlepszych nagród w Głuchych Lasach!
Pracujemy także nad trzecią ścieżką związaną z ogrodnictwem! Ale potrzebujemy trochę więcej czasu, by ją dokończyć i udoskonalić. Drodzy miłośnicy roślin i gracze lubiący przytulną atmosferę, przygotujcie się do realizacji swoich pasji w ogrodzie na początku przyszłego roku!
Magiczne konie i zwierzęta!
Kiedy nauczysz się dostrzegać i panować nad magią Głuchych Lasów, powoli zdobędziesz zaufanie niektórych z naszych magicznych koni, które żyją w Głuchych Lasach. Te stworzenia oferują zadania tym osobom, którym zaufają i można je znaleźć w lesie, w którym się ukrywają. Kiedy te konie nauczą się całkowicie Ci ufać, zostaną odblokowane do kupienia na stałe po obniżonej cenie w pobliżu Wioski Valedale! Teraz, gdy w końcu powrócą do domu, opuszczą rotację magicznych koni.
System postępu!
„Ale Game Master Bee” – słyszę, jak wołasz – „To wszystko brzmi niesamowicie, ale jak mam odblokować i zdobyć wszystkie te nowe aktywności, przedmioty i nagrody w Głuchych Lasach!?”
Świetne pytanie, mój drogi czytelniku!
W przypadku Głuchych Lasów chcemy poeksperymentować z oddaniem możliwości wyboru w TWOJE ręce! Po ukończeniu aktywności w Głuchych Lasach zdobędziesz Światło Aideen. To światło można przemienić w Kamień macierzysty, czyli w kamień runiczny o ogromnej mocy, w celu odblokowania ulepszeń, przedmiotów i wiele więcej! Oznacza to, że możesz wybrać dokładnie co, kiedy i jak będziesz odblokowywać! Jeśli wolisz rozwiązywać zagadki, ale pragniesz większych wyzwań, możesz najpierw przechodzić Ścieżkę Runologii! Natomiast ci, którzy uwielbiają zbierać świetliki i gonić za ognikami, mogą odblokować ulepszenia poprzez Ścieżkę Fantazji!
Jestem pewne, że to wszystko brzmi trochę przytłaczająco, ale zrobimy, co w naszej mocy, aby było to tak pełne zabawy i intuicyjne, jak to tylko możliwe!
Ożywiamy Głuche Lasy!
Cześć! Nazywam się Oscar i jestem jednym z głównych artystów 3D w Star Stable. Skupiam się na środowisku w grze.
W przypadku Głuchych Lasów jesteśmy bardzo podekscytowani możliwością poprawy jakości naszych materiałów na tym obszarze. Jest to coś, co znajdowało się na naszej liście rzeczy do zrobienia od dłuższego czasu, a właściwie kilku lat, ale zawsze w ostatnią sekundę okazywało się, że musimy skupić się na czymś innym. Teraz w końcu mogliśmy skierować naszą uwagę na Głuche Lasy.
Nie wiem, czy o tym myślałeś_aś, ale Głuche Lasy w obecnym kształcie nie sprawiają wrażenia dużego obszaru. Wiem, że ja nie myślałem o tym jak o dużym terenie ze względu na jego brak ciekawych miejsc i brak urozmaicenia. Dzięki zmianom, które wprowadziliśmy i tym, nad którymi obecnie pracujemy, cały obszar wydaje się znacznie większym miejscem! Udało nam się umieścić całkiem sporo interesujących punktów! Aby w tym pomóc, podzieliliśmy także ten ogromny las na mniejsze części!
Dodaliśmy nowe duże jezioro, głęboko porośnięty las, kamienisty obszar górski, małe kwieciste łąki i nowe wodospady wpadające do rzeki Srebrnej Pieśni!
Kolejną rzeczą, nad którą pracowaliśmy, jest integracja rozgrywki i otoczenia, która, miejmy nadzieję, zapewni bardziej spójne wrażenia! Aby to osiągnąć, ściśle współpracowaliśmy z naszymi projektantami gier, aby upewnić się, że nowa rozgrywka naprawdę sprawiała wrażenie, jakby była częścią środowiska!
W pierwszym wydaniu skupiamy całą naszą uwagę na lesie otaczającym Valedale, aby zapewnić mu czas i opiekę, których potrzebuje. Nie wprowadzamy żadnych dużych zmian w architekturze wioski, ale jest to coś, czemu można się przyjrzeć w przyszłości!
Zespół i ja nie możemy się doczekać, aż oddamy nasze dzieło w Wasze ręce i mamy nadzieję, że będziecie tak samo podekscytowani jak my!
Głuche Lasy 2024?
Hej! Tutaj ponownie Game Master Bee! Dziękujemy za przeczytanie o naszej nadchodzącej aktualizacji Głuchych Lasów, która ukaże się 15 listopada! Mamy bardziej ekscytujące plany dotyczące Głuchych Lasów zaplanowane na 2024 rok, obejmujące wiele rzeczy, które chcieliśmy wypuścić w tej aktualizacji, ale jeszcze nie mieliśmy czasu ich przygotować. Wchodzi w to między innymi więcej rozgrywki, sekretów, przedmiotów i tak dalej! Daj nam znać, co Cię najbardziej ekscytuje, a kiedy wydamy tę dużą aktualizację, daj nam znać, co najbardziej Ci się podoba lub co jeszcze chcesz zobaczyć!
Do zobaczenia wkrótce, jeźdźcy!
Witaj Mel! Dobrze znowu Cię czytać ^^
OdpowiedzUsuńJestem mega ciekawa jak wyjdzie z Głuchymi Lasami. Bardzo lubię przejażdżki po pięknych miejscach w SSO, mam nadzieję, że i to trafi do mojej czołówki <3
Pozdrawiam cieplutko!
- Nicole Diamondbook, Cookie Valley
Ja również bardzo się cieszę, że czytam Ciebie! Dziękuję, że nadal tu jesteś ♥
UsuńPatrząc na zdjęcia, myślę, że Głuche Lasy będą jednym z ciekawszych miejsc w SSO :D
Juhuuu! Witaj z powrotem Mel! Tęskniłam za Twoimi postami. ❤
OdpowiedzUsuńDziękuję, bardzo miło mi Cię znowu widzieć!! ♥
Usuń