tune
close
09 czerwca 2016
Starshine: Zagadka Dark Core
calendar_month
09 czerwca 2016
Potężne moce wstrząsają Jorvik. Przy obrzeżach miasteczka jak i również w bliskich głębinach knute są mroczne i groźne plany. Trzej jeźdźcy razem ze swoimi wierzchowcami są już przebudzeni- jeden z mocą dawania życia, jeden z mocą widzenia przeszłości, teraźniejszości i przyszłości i jeden z mocą przenoszenia się poza granice naszej rzeczywistości. Czwarty wkrótce się przebudzi i razem z nią transformacja siostrzanych więzi gwiezdnych jeźdźców będzie kompletna. Jednak starożytne moce są przygotowane do ich powrotu i to co może być ogromną siłą będącą ratunkiem dla ludzkości może zamienić się w narzędzie jej zagłady. Przyszłość jest nieokreślona... siły dobra zdominują czy będzie to dzień triumfu zła?
Poziom 1
Alex jest uczennicą, która posiada niemałe problemy w szkole. Tego dnia znowu przychodzi spóźniona, ale jedyne o czym myśli to jej brat James. Dostała wiadomość od Anny, że Buck, czyli chłopak, któremu najlepiej wychodzi gnębienie małego braciszka Alex, właśnie go poszukuje. Jedyne na co dziewczyna ma nadzieje to, że pani Graham jej nie znajdzie i nie zada głupiego zadania za karę. Alex przecież chciała po prostu trochę podreperować silnik w samochodzie dyrektora! Nie sądziła, że wybuchnie!
Spodziewacie się pewnie, że jak tylko dziewczyna wejdzie do szkoły to przy schodach czekać będzie na nią zirytowana pani Graham? Jeśli tak, to macie rację.
Nauczycielka nie owija w bawełnę i Alex dostaje karę. Musi poszukać mnóstwo informacji w bibliotece na temat złóż minerałów w Jorvik. Na nieszczęście równa się to z długim czasem spędzonym nad książkami. Czasem, który jest bardzo potrzebny Alex by mogła odgonić wrednego Bucka od swojego braciszka. Spotyka Jamesa zaraz przed biblioteką i obiecuje, że jak tylko skończy swoją karę to zajmie się całą sprawą. Pani Graham niestety nie odpuści choć na chwilę.
Po wejściu do pomieszczenia zauważa Lindę. Przez obecność nauczycielki, która cały czas bacznie obserwuje Alex, nie mają czasu porozmawiać. Dziewczyna zabiera się od razu za pracę i bierze z półek potrzebne książki.
W pierwszych trzech dowiaduje się, że Jorvik posiada duże złoża miedzi oraz cynku i trochę złota oraz srebra. Jest też mowa o nieznanych minerałach znalezionych przez ekspedycję prawie sto lat temu. Aby dowiedzieć się o tym więcej Alex musi znaleźć kolejne książki.
Okazuje się, że tysiące lat temu w Jorvik było mnóstwo deszczy meteorytów, więc wszystkie dziwne minerały są prawdopodobnie z kosmosu.
Alex już chciała wstawać po następną książkę, gdy nagle poczuła wibracje swojego telefonu. Po cichu odebrała i zapytała się kto do niej dzwoni. Okazało się, że to James, który natychmiast potrzebuje pomocy. Nie daje rady dokończyć rozmowy i nagle rozłącza się.
Alex bardzo chce pomóc bratu, ale niestety nie może wydostać się z biblioteki kiedy pani Graham tu jest. Wpada więc na genialny plan. Prosi Lindę przez SMS by ta zagadała nauczycielkę przez ten moment gdy dziewczyba szybko wyjdzie załatwić sprawę.
Po małym momencie Linda woła nauczycielkę do swojego stolika i zagaduje ją. Alex może w końcu szybko i cichutko wymknąć się z biblioteki. Sprawnie odnajduje Jamesa i Bucka, więc na szczęście może odepchnąć tyrana od swojego braciszka. Po chwili kłótni i odgrażania przychodzi Katja, która wyzywa Alex na pojedynek. Kto pierwszy przejedzie wyścig ze złotym jabłkiem na wzgórzu stracha na wróble wygra konkurencję.
Po rozmowie Alex leci ile ma sił do biblioteki by dokończyć swoją pracę. W kolejnych książkach dowiaduje się, że istnieje minerał o nazwie pandorium, którego można znaleźć tylko i wyłącznie w Jorvik. Ponoć ma również wiele dziwnych właściwości.
Alex w końcu może oddać swoją pracę pani Graham, a następnie rusza w stronę stajni by podjąć się pojedynku z Katją.
Poziom 2
Tego dnia Alex pojawia się w stajni wieczorem. Od razu chce iść przygotować Tin-Cana, ale jak się okazuje, zrobił to Herman, który razem ze wszystkimi już na nią czeka. Czas wygrać zakład!
Chwilę potem wszyscy przenoszą się do linii startu wyścigu i trwają ostatnie przygotowania. Nagle dzieje się coś czego Alex się nie spodziewała... Zaczyna słyszeć głos Tin-Cana. To co do niej przemawia jest niepokojące. Koń dziewczyny czuje, że coś dziwnego kryje się za Katją i tym całym wyścigiem. Niestety Alex ignoruje jego obawy i jest pewna swej wygranej. Wyścig rozpoczyna się. Obie zawodniczki jadą łeb w łeb. Niestety w pewnym momencie Katja oszukuje i skręca z trasy wyścigu co nie jest zauważone przez Alex. Gdy tylko dziewczyna dojeżdża do drzewa, zabiera jabłko do kieszeni. Czuje się zadowolona z siebie, ponieważ jest pewna, że Katja nie miałaby czasu na zebranie swojego jabłka, widziałaby to. Niestety most, którym miała wrócić jest zablokowany, więc zmuszona jest do powrotu inną, dłuższą drogą. Gdy nareszcie dociera do mety jest bardzo zdziwiona, gdyż Katja jakimś cudem dotarła szybciej od niej. Jak to możliwe?
Mimo wygranej Katja mówi, że oboje z Buckiem zostawią małego braciszka Alex i białowłosa dziewczyna na zgodę daje Jamesowi buziaka w policzek.
Poziom 3
W drodze do stajni Alex rozmyśla o wczorajszym dniu. Jest pewna, że Katja oszukiwała. W dodatku James tak dziwnie się zachowywał w drodze do domu. Ze świata myśli budzi ją dźwięk dzwonka w telefonie. Okazuje się, że to mama Alex. Niestety James zniknął. Nie ma go i kilku jego ubrań w jego pokoju. Alex od razu decyduje się zabrać Tin-Cana by poszukać Jamesa w okolicy. Oczywiście jeszcze przed zamierza porozmawiać ze swoimi przyjaciółkami.
Okazuje się, że Linda miała wizję. Bierze Alex za rękę i pokazuje jej co widzi. Obraz ukazuje jej braciszka z Katją. Zła dziewczyna zostawiła dla niej nawet wiadomość, która mówi o tym, że odda Jamesa tylko jeśli dostanie za to Tin-Cana. Podała również miejsce spotkania, czyli Diabelska Dziura. Dziewczyny nie wiedzą co robić, więc zwracają się do Hermana, który radzi by pójść do Frippa.
Oczywiście wszyscy uznają to za świetny pomysł, więc Alex jedzie na spotkanie. Jest bardzo zdziwiona gdy widzi, że Fripp to gadająca wiewiórka, ale z zaciekawieniem słucha co ma do powiedzenia zwierzę.
Fripp uznaje, że już czas by Alex poznała swoje moce. Wyjawia jej, że jest strażnikiem pradawnego diabła, który wkrótce się uwolni. Opowiada historię o tym, że całość zaczęła się tysiące lat temu, gdy razem ze swoim ludem chcieli ukarać go za wszystkie złe rzeczy, polecieli do kosmosu, ale ich misja się nie udała i wylądowali w Jorvik.
W końcu jednak dziewczyna dowiaduje się co jest jej mocą. Jest to zabieranie życia poprzez strzelanie pierunem. Alex ma czas na chwilę treningu panowania i używania swojej mocy, a następnie opuszcza krąg.
Poziom 4
Zmierza do szkoły by spotkać się z Lindą w bibliotece. Niestety nie czekają jej dobre wieści. Zbiry z Dark Core zaatakowali Lindę i zabrali wszystkie jej książki. Alex decyduje się odebrać im jej własności, więc decyduje się jechać do starego młynu gdzie powinni się znajdować.
Używa swojej mocy by mieć możliwość odzyskania książek bez żadnego niebezpieczeństwa. Udaje się jej to perfekcyjnie, widać, że bardzo dobrze opanowała swoją moc. Zaraz po tym zmierza do biblioteki.
Linda odczytuje ważne informacje z książek mówiących, że to co wpadło do morza było uważane za znak od Boga, gdyż niektórzy ludzie widzieli to wydarzenie na własne oczy. Przez te wszystkie lata stało się to oczywiste, że cokolwiek jest na dnie morza, nie jest martwe, a uśpione. Jest uwięzione pod wodą, ale mimo wszystko użyło swoich mocy by dotrzeć z ciemnych głębin do zmienienia życia ludzi na wyspie. Linda odnalazła również dziwne imię... Garnok. Znajduje ona również dziwny obraz 4 dziewczyn walczących z dziwną dużą ośmiornicą. Jest tam również Fripp.
Następny obraz również przedstawia 4 dziewczyny walczące z czymś przypominającym Bucka tylko, że w połowie z ciałem ośmiornicy.
Nagle telefon Alex zaczyna dzwonić. To Lisa. Podsłuchała, że jej ojciec został wezwany na platformę Dark Core na środku pustkowia. Nazwa brzmi 'gar-nok project'. Alex od razu decyduje się tam zajechać w drodze do Diabelskiej Dziury.
Poziom 5
Alex bez problemu znajduje na plaży tunel prowadzący do platformy na środku morza. Od razu decyduje się tam iść, ale niestety na końcu przy wejściu na platformę znajduje kratę, która wymaga karty by została otworzona. Przed wejściem na plaży zauważyła zbirów z Dark Core, więc postanowiła znaleźć potrzebną kartę właśnie u nich za pomocą swojej mocy. Oczywiście nie ma z tym problemu, bo pracownicy Dark Core są dość tępi. Oznacza to, że w końcu mamy dostęp do platformy. Otwieramy kratę, ale zaraz pod wejściem stoją ludzie, więc jedyne co Alex może zrobić to podsłuchać o czym gadają. Niestety rozmowa ta nie wnosi nic do małego śledztwa i za chwilę pracownicy DC odchodzą. Ale! Czy to pan Sands?! On tu jest!
Alex postanawia ostrożnie tam wejść by dowiedzieć się czegokolwiek. Na szczęście nikt jej nie zauważa i spokojnie może wszystko podsłuchać.
Pan Sands w rozmowie z pracownikami wyjawia całą prawdę. Potrzebują tylko jednego konia należącego do jeźdźcy dusz by otworzyć więzienie Garnoka. Spodziewają się, że Alex odda Tin-Cana by odzyskać brata. Obawiają się, że dziewczyna będzie próbowała ich zatrzymać, ale chwilę potem Sands rozwija wszystkie wątpliwości mówiąc, że istnieją kody, które opisują jak mogłaby to zrobić, ale po prostu o nich nie wie. A raczej oni myślą, że nie wie.
Kody znajdują się w książce, którą trzyma i pilnuje Sands. Alex decyduje się atakować i ją odzyskać. Teraz albo nigdy. Razi błyskawicami swoich przeciwników i szybko zmywa się z tego przerażającego miejsca.
Razem z Tin-Canem sprawdza czemu ta książka jest tak ważna. W środku znajdują obraz przedstawiający walczące Katję i osobę podobną do Alex. Dziewczyna odkryła w nim pewien trik i zamierza użyć go do pokonania swojego wroga i odzyskania swojego brata. Czas ruszać!
Poziom 6
Droga do dziury wymaga ostrożności. Jest bardzo kręta i wąska. Alex razem z Tin-Canem dojeżdżają do jej końca gdzie zastają Katję, Bucka oraz Jamesa. Katja od razu przechodzi do rzeczy i wymaga, aby Alex oddała jej swojego konia w zamian za brata. Na szczęście dziewczyna odnalazła książkę i zaskakuje Katje mówiąc, że ma prawo odzyskać swojego braciszka poprzez wyzwanie. Alex musi wygrać walkę z Buckiem.
Udaje się to bez problemu, bo Buck nie jest mocnym przeciwnikiem. Katja musi oddać Jamesa. Alex podbiega do niego ile sił w nogach, ale niestety jest on nadal zahipnotyzowany. Katja uważa, że nie było mowy o niczym innym niż oddanie go, ale zgadza się na kolejny pojedynek, czyli wyścig po krętych drogach do stajni. Dziewczyny ustawiają się na linii startu i... czas zacząć pojedynek! Tym razem Alex ma znaczące prowadzenie i bez kłopotu dostaje się do bram stadniny jako pierwsza. Katja mimo iż bardzo nie chce to musi uwolnić duszę Jamesa. Jeszcze przed ostrzega, że to jeszcze nie koniec i tym razem nikt nie powstrzyma Garnoka od uwolnienia. Następnie znika. Alex jak najszybciej wraca do brata. Ale co znaczyły ostatnie słowa Katji?
Poziom 7
Po powrocie do stajni cała 4 gwiezdnych jeźdźców oraz James mają czas na rozmowę i przemyślenia. Okazuje się, że mały brat Alex widział coś podczas swojej hipnozy i ma teraz dziwne wizje. Linda za pomocą swojej mocy stara się je odczytać.
Wizja pokazuje pana Sandsa, który knuje swoje plany. Okazuje się, że w Pandorii znajdują się cztery pieczęcie, które są powiązane z mocami każdego z czterech jeźdźców. Gromadzą one energię potrzebną do uwolnienia Garnoka.
Anna, Alex, Linda i Lisa od razu decydują się działać. Każda z nich po kolei wybierze się do Pandorii by zniszczyć pieczęć z nią powiązaną. Dziewczyny ze sprytem radzą sobie ze swoim zadaniem i w końcu na ten moment wyzwalają Jorvik ze zła.
A więc opuszczamy już miasteczko Jorvik- miejsce skrywające antycznego potwora... ale również ogromną odwagę i męstwo. Gwiezdni Jeźdźcy zostali odrodzeni, a siły zła na ten moment pokonane. Gdzieś tam głęboko leży Garnok, knując kolejne plany i szukając sposobu jak wydostać się ze swojego więzienia. Zło jest cierpliwe i nie posiada skrupułów. Ponownie rozpocznie atak na ludzkość... czy jest to jutro czy za kolejne sto lat, tego nie wie nikt. Jednakże kiedy ten czas przyjdzie, nasz świat będzie posiadał czterech obrońców o imionach Lisa, Linda, Anne i Alex- prawdziwych gwiezdnych jeźdźców. Strażników dziedzictwa Starshine.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Cześć Mel. Świetny post. Czy to prawda, że są nowe fryzury na sso? Gdzie?
OdpowiedzUsuń/Susan Archdotter♥ ;)
Czy to jest ostatnia część? Bo jak tak, to szkoda, bardzo ją polubiłam.
OdpowiedzUsuńPierwszy kom? Super , Mel <3
OdpowiedzUsuńPozdrawiam Elsa Flowerfall
,,Ktune"? xD
OdpowiedzUsuńO co w tym chodzi? xD
OdpowiedzUsuńCiekawe xD
OdpowiedzUsuńO hejoszki Hanka XD
UsuńKurde, ja mam wszystkie 4 części, ale dwie ostatnie od niedawna nie chcą mi działać. :( A szkoda, one są w końcu (Wg mnie) najlepsze :c ♥
OdpowiedzUsuńOgólnie notatka super ^^
Hej wiem ja nie mel ale mialam to samo musisz pobrac taki program ktory udaje ze w napedzie jest plyta ;)
Usuńja też to mam, ale druga i trzeci część mi nie działają, a wyścigów nie da się wygrać (serio najpierw Sabine jest dwa razy szybsza od nas, a później jest to samo z Katją)
OdpowiedzUsuńoco tu chodzi? xDD
OdpowiedzUsuńmel mam pytanie skąd pobierasz starshine?bo mam 1 i 2 część i szukam 3 i 4
OdpowiedzUsuńhttp://www.mediafire.com/download/77y3wi5ioa8qo1s/Starshine+Legacy.+Episode+4+-+The+Riddle+of+Dark+Core.iso
Usuń4 część
:)
Gdzie mogę pobrać wszystkie 4 części za darmo (jeśli da się za darmo)? :O :D Muszę w to zagrać... *_* Zachęciłaś mnie! :D
OdpowiedzUsuńTen komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuń