poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Kod na koszulkę z okazji ferragosto

Wyrazy na zdjęciu to kody (dla lifetime bądź nieważne, dodane dawno temu, o których mówiłam w osobnych postach) oraz słowa związane z kodami. Jest to tylko grafika przedstawiająca posty, w których będę informowała o nowych kodach, nie znajdziecie na niej żadnych nowości.


Ferragosto- włoskie święto, obchodzone 15 sierpnia, które zbiega się ze świętem Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny. (źródło: Wikipedia)

Aby otrzymać koszulkę widoczną na zdjęciu:

1. Zaloguj się na swoje konto na stronie Star Stable 
2. Wejdź na stronę swojego konta (po zalogowaniu powinna ona pojawić się sama) i kliknij na zakładkę kodu promocyjnego 
3. W okienku wpisz FERRAGOSTO i potwierdź


38 komentarzy:

  1. I ja o tym nie wiedziałam :D Bluzka świetna :> Dobrej nocy życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle, wszystkie kody nieważne ;w;
    //Mira Graywood

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bo mi jeszcze 17.08 zadziałał kod FERRAGOSTO

      ~Agata WolfStep

      Usuń
  3. Wow, bardzo ładna bluzka! Miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 15 była ważna, a 16 już nie. .-. Mogłaś o tym wcześniej napisać, a nie .-.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie mogłam :) to ty mogłaś wcześniej przeczytać ;)
      Poza tym kod u mnie nadal działa, jeśli tobie nie, to już nie mój problem.

      Usuń
    2. Mi dziś działało :))) :P

      Usuń
    3. Jeśli komuś nie działa to źle wpisuje kod lub ma coś z komputerem.I nie obwiniaj mel oto że mogła wcześniej wrzucić post bo to dzięki niej mamy ten kod i wszystkie inne nie wiem jak inni ale ja ci dziękuję za to że dzięki tobie mam co czytać i za tą piękną bluzkę mi jeszcze dziś działa kod szacun dla mel .

      Usuń
    4. Dzięki

      Usuń
    5. U mnie też działa, więc problemu nie widzę... Może źle wpisałaś...Spróbuj jeszcze raz... Albo napisz do supportu, w każdym razie, to nie kod na Sr, lub Sc, tylko na koszulkę, więc po co się tak denerwować?

      Usuń
  5. Do kiedy ten kod jest ważny ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Reedem ... to jest kod czy nie? bo jak wpisuje to nie działa :( a tak to dzięki za kody ! :D <3 ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisy na grafice przedstawiającej post to albo same kody (dla lifetime bądź nieważne) oraz wyrazy związane z kodami. Po angielsku kody to 'redeem codes', stąd jest na zdjęciu ten wyraz :)

      Usuń
  7. Nie ważny w twoim kraju :c
    On jest ważny w Polsce? Bo to w sumie włoskie święto :ccc

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie ten kod znalazłaś ? :P
    I dzięki za obserwatora B)

    ~ Amira Monstergirl (Almette <3)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Najczęściej znajduję na instagramie, poczcie i innych takich stronach graczy :D

      Usuń
  10. Mi pod każdym kodem oprócz "Ferragosto" pisze nieważny kod :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże ludzie, zostawcie to zdjęcie w spokoju i przeczytajcie ze zrozumieniem co jest pod nim napisane.

      Usuń
  11. Działa tylko bluzka;( i wcale nie trzeba SR LT

    OdpowiedzUsuń
  12. mel widziałam cię na serwerze emerald forest, czy to byłaś prawdziwa ty?

    ~Agata Wolfstep

    OdpowiedzUsuń
  13. Mel mam 5 kodów na 50 sc :DD Oto one : ssoone, ssotwo, ssothree, ssofour, ssofive :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Hah. Dowiedziałam się o kodach na FB, a potem tu weszłam. xD
    /Adolf (Adeł Definstorłm)

    OdpowiedzUsuń
  15. Agosto to po hiszpańsku "Sierpień" omg jaka ja mądra XDD

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

1. Szanuj innych ludzi
2. Używaj poprawnej polszczyzny
3. Zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
4. Nie spamuj
5. Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii