Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

25 lutego 2020

Tajemniczy rudy lisek

calendar_month 25 lutego 2020

W tajemniczym miejscu zwanym Szeptem Aideen coś się zmieniło. Od jakiegoś czasu zauważyć można skrywającego się w cieniach czerwonego stworka. Dlaczego przybywa? Czy podejmiesz wyzwanie, by się dowiedzieć?

Ukryte zadania to zadania, które nie są oznaczone żółtym wykrzyknikiem na mapie. By się o nich dowiedzieć możemy jedynie pobawić się odkrywców i sprawdzać każdy zakątek wyspy w poszukiwaniu najmniejszych detali, bądź być na czasie z tym co w Jorvik piszczy i dowiadywać się od innych graczy. Ja sama o najnowszym ukrytym zadaniu, o którym jest właśnie ten wpis, dowiedziałam się dzięki Rose Shadowlee, która stworzyła o tym filmik.

Najnowsze ukryte zadanie jest jednak moim zdaniem o wiele bardziej złożone i o wiele bardziej tajemnicze niż wszystkie poprzednie, dlatego więc wyróżnię ten post tak, byście mogli zawsze do niego trafić poprzez kliknięcie przycisku przy nagłówku. Potem wszystkie informacje, gdy tylko będą kompletne, trafią do zakładki z pozostałymi ukrytymi zadaniami!
 Zaskakujący jest fakt, że ten ukryty wątek trwa aż 7 dni. Właśnie dlatego przez najbliższe dni ten post będzie cały czas aktualizowany o nowe informacje.

Nie przedłużając już, zacznijmy od początku...
Szept Aideen jest jednym z nowszych, ale także najbardziej magicznych miejsc na wyspie. Przebiega tutaj Wyprawa Światła i ponadto jest to ta najważniejsza część, podczas której mamy poznać samą boginię Aideen. Jeśli nie pamiętacie - Szept Aideen znajduje się w Dolinie Złotych Wzgórz.
Nic więc dziwnego, że akurat tutaj pojawiła się nowa zagadka do rozwiązania. Zagadka w postaci tajemniczego, rudego liska.

Aktywacja zadania

By rozpocząć ciąg zadań trzeba kliknąć w konkretnego niebieskiego grzybka, którego znajdziecie właśnie w Szepcie Aideen:



Po kliknięciu pojawi się krótka scenka ukazująca podbiegającego do nas nienaturalnie czerwonego lisa. Oczywiście dla nas jako mieszkańców Jorvik rozmowa ze zwierzętami nie jest czymś dziwnym, dlatego też właśnie to robimy. Niestety lisek wydaje się jednak trochę negatywnie nastawiony do ludzi.

Mam na to jednak rozwiązanie! Wystarczy włączyć funkcję dzikiego konia, a lis od razu się otworzy i chętnie porozmawia z naszym rumakiem. Zdradza mu, że będzie skrywał się w zakątkach wyspy Jorvik przez 7 dni, a po jego odnalezieniu, będzie za każdym razem miał dla nas wyzwanie.
Jeśli lisek Wam ucieknie, bo porozmawiacie z nim bez funkcji dzikiego konia, to wystarczy że zalogujecie się ponownie i znowu klikniecie na grzybka.


Lokalizacje

Zaczynamy poszukiwania! Miejsca, w których lisek się pokazuje są takie same dla wszystkich graczy, a jego położenie zależy tylko od tego, jaki jest dzień tygodnia. Po znalezieniu rudego stworka, ma on dla nas krótkie zadanie, które również opiszę (spoiler alert). Według tego, o czym powiedział nam lisek będzie pojawiał się w różnych miejscach, aż ukończymy zadania każdego dnia.

PONIEDZIAŁEK


X: 389 Y: 74 - Dolina Ukrytych Dinozaurów, Lodowy Las.


Lisek przygotował dla nas wyścig. Przebiega przez Dolinę Ukrytych Dinozaurów i kończy się przy obozie Nica Stoneground.


WTOREK


X: 46 Y: 102 - Dolina Złotych Wzgórz, przy Gnieździe Przemytników (jaskinia niedaleko szlaku, na którym przebiega Wyprawa Światła).


Nasz rumak poddany jest kolejnemu testu szybkości, ale tym razem urozmaiceniem wyścigu jest fakt, że goni nas nie kto inny jak Galopujący Thompson we własnej osobie.



ŚRODA


X: 167 Y: 316 - Lustrzane Bagna, na jednej z mniejszych wysepek.


Lisek tego dnia zabiera naszego rumaka na obozowisko przy Kotlinie Strażników, gdzie razem z nim i jeźdźcami duszy słuchamy piosenki w wykonaniu Lisy.



CZWARTEK


X: 105 Y: 250 - Urodzajne Hrabstwa, na trasie wyścigu w Zielonej Dolinie.


Lisek zaprasza naszego konia do zabawy w chowanego (jakbyśmy dotychczas tego nie robili) na terenie Zielonej Doliny. U mnie schował się on pod pniami drzew służącymi za mostek:

X: 106 Y: 253


PIĄTEK


X: 356 Y: 326 - Mistfall, przy Szlaku Wędrownym, trzeba zjechać z drogi na niedużą półkę skalną. By się tam dostać musisz ukończyć zadania u Strażników Leśnych z Mistfall i mieć u nich poziom reputacji popularna.


Tym razem zamiast wyzwania lisek prosi nas o pomoc. Mamy odnaleźć jego lisich przyjaciół w Mistfall:

 X: 387 Y: 364 - Dundull, przy jednym z domów

X: 396 Y: 307 - Las, obok obszaru ściętych drzew, niedaleko posterunku strażników.
 
X: 387 Y: 290 - Nad wzniesieniem nad posterunkiem strażników.

X: 370 Y: 304 - Wąwóz Jeżynowy, na trasie wyścigu

X: 391 Y: 294 - Posterunek strażników, za jednym z domów.

Po odnalezieniu wszystkich lisów musimy udać się do pajęczej jaskini, która znajduje się na końcu Szlaku Wędrownego.


Tam liski już czekają na naszego konia i zapraszają do wspólnego tańca!



SOBOTA


X: 129 Y: 176 - Winogronowe Pola przy Dworze Srebrnej Polany.


Po odnalezieniu lisa ponownie czeka nas wyścig. Tym razem mały stworek bierze w nim udział razem z naszym koniem!




NIEDZIELA


X: 380 Y: 320 - Przy jeziorze w Mistfall.


Lisek niestety nie przygotował dla nas wyzwania, gdyż był zbyt głodny. Prosi naszego konia o odnalezienie jedzenia i przyjście na piknik. Jedzenie znajduje się w tych lokalizacjach:

X: 381 Y: 330 - Na polanie w pobliżu głównej drogi prowadzącej z Dundull do posterunku strażników.

X: 379 Y: 335 - W pobliżu drewnianego domu, który znajduje się pomiędzy Dundull a jeziorem w Mistfall.

X: 386 Y: 356 - Śmietnik przy jednym z domów w Dundull.

X: 375 Y: 361 - Śmietnik przy sklepie ze sprzętem jeździeckim w Dundull.

X: 374 Y: 356 - Śmietnik przy sklepie z akcesoriami w Dundull.

X: 368 Y: 329 -  Przy rzece płynącej z jeziora w Mistfall.

X: 396 Y: 311 - Wzgórze Owocowe.

Miejsce na piknik znajduje się na jednym z wyższych punktów na obecnym terenie Mistfall, tuż przy biwaku.


X: 380 Y: 307



 Zakończenie


Po ukończeniu 7 wyzwań naszego tajemniczego lisa ponownie spotkamy właśnie w Szepcie Aideen. Tam czeka nas jedynie krótka rozmowa oraz odbiór nagrody - uroczej maski przedstawiającej lisa.


Wyjaśnienie

Bardzo zaciekawiło mnie to, co lisek zdradza naszemu rumakowi na samym początku oraz w Dolinie Ukrytych Dinozaurów:

Powiedzmy, że mam więcej niż jedną tożsamość. Jestem pozostałością, fragmentem, wspomnieniem kogoś, kto był kiedyś częścią opowieści o drużynie pikseli. Hi, hi!

To miejsce jest mi bardzo bliskie. Byłam jeszcze szczenięsciem, gdy poznałam opowieść o pikselach. A ty je znasz?

Niuch, niuch. Opowieści o pikselach. To od nich wszystko się zaczęło, przynajmniej dla mnie.

Moja historia rozpoczęła się tutaj... W tym niezwykle zimnym miejscu! Wtedy bałam się tutaj chodzić, ale teraz już nie! Hi, hi!

Opowieść o pikselach... Brzmi znajomo?  Pixel Tales (czyli po angielsku pikselowe opowieści) to firma, która powstała w 2004 roku i produkowała gry, w tym m.in. Starshine Legacy, Stajnię Marzeń oraz Akademię Gwiazd. W 2015 została kupiona przez Star Stable Entertainment AB i aktualnie jest częścią SSEAB. Przy tych trzech seriach gier z uniwersum Jorvik pracowała też firma założona przez Michaela Stenmarka o nazwie Hidden Entertainment (poprzednio Hidden Dinosaur- ukryty dinozaur). Całe DUD jest nawiązaniem do tej drugiej firmy, a Nic Stoneground - zainspirowany jest jej założycielem. Gdy przetłumaczymy Stenmark ze szwedzkiego na angielski, wyjdzie nam właśnie Stoneground.
Wcale nie byłoby więc dziwne, gdyby zespół poświęcił którejś z tej firm ukryty ciąg zadań. Wszystkie dialogi wskazują, że questy są hołdem w stronę jednej z osób, które pracowały w Pixel Tales.


P.S Zauważyliście też węża, który również skrywa się w Szepcie Aideen?


Ściskam i zapraszam do obserwowania tego wpisu, by być na bieżąco! ♥

111 komentarzy:

  1. Wow, naprawdę ciekawy easter egg! Nie mogę się odczekać! A ten wężyk jest uroczy <3
    Pozdrowienia Melissa!
    - Nicole Diamondbook, Cookie Valley

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma co, ta gra coraz bardziej zaskakuje tak samo jak ludzie, którzy to wszystko wymyślają. No i jeszcze ta dzisiejsza zajawka. Oby tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to zaskakują gracze, którzy odnajdują takie detale :D

      Usuń
    2. Melissa,a jak jednego dnia nie zrobiliśmy to nic się nie stanie?

      Usuń
  3. Wow, nie wiedziałam nic o tym sekretnym zadaniu do teraz, dziękuje! Ciekawe czy wąsz też będzie coś znaczył. Osobiście uważam, że pewnie po ukończeniu 7 zadań z liskiem dostaniemy go do torby.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie znajduje się Szept Aiden? Pomocy... ; - ;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szept Aideen jest w Dolinie Złotych Wzgórz, wystarczy pojechać ścieżką prowadzącą ze Stajni Złotych Liści i się do niego dotrze ^^

      Usuń
  5. Co jeśli pominie się jakiś dzień? ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że wtedy musisz poczekać na następny ten sam dzień tygodnia. Czyli np. jeśli pominiesz poniedziałek, to musisz czekać na następny poniedziałek :) Jeszcze o to podpytam.

      Usuń
    2. nie trzeba czekać tydzień tylko po prostu np. jak zrobisz czwartek a piątku nie i potem sobotę to nic się nie stanie, jak zaczęłaś od czwartku (jak ja) a nie zrobiłaś piątku to jak zrobisz sobote, niedzielę, pon, wt, śr a potem czwartku już nie robisz tylko ten piątek i wtedy koniec (tak mi się wydaje)

      Usuń
    3. chyba nie, znaczy u mnie było tak: zrobiłam poniedziałek, nie robiłam dalej przez kilka tygodni, potem zrobiłam piątek, to w poniedziałek nie było lisa, a nie pominęłam dnia, we wtorek normalnie był

      Usuń
  6. Wow Lisek I wężyk prze sweet!A takie pytanko do tego lisa bo kurze nic z tego nie rozumiem.Czy Te zadanie jest tylko przez ten tydzień czy przez cały czas?
    Uwielbiam Cię Mal
    Clara NobleFrog(Cookie Crater)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla tych osób u których liska nie bylo w miejcu pokazanym przez Mel. Mój zwierzak chował się na kordach x: 110, y: 246. W między czasie znalazłam także jeszcze jedno miejsce, w ktorym mógł ukryć sie lis, jest to x: 105, y: 244 :). Być może wasz kryje się w którymś z nich ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdy się zbliży do lisa wydaje jakiś dzwięk? bo Piątek, Sobota, Niedziela bym chciała sama poszukać ale boję się że mogłabym go minąć
    (jeśli znajdę dam ci znać w kom gdzie jest aby tydzień był kompletny <3)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja pierwszy raz kliknełam grzybka i... mi znikł i ... teraz nie wiem czy mam czekać aż znowu się ten grzyb pojawi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinien pojawić się, gdy zalogujesz się ponownie :)

      Usuń
  10. W końcu coś ciekawego do robienia 😂
    Ciekawy post 👍

    OdpowiedzUsuń
  11. piątek to dosłownie what does the fox say---

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam pytanko, czy jak dzisiaj odblokowałam liska, to mogę iść go szukać w mistfall?

    OdpowiedzUsuń
  13. O matko kompletnie nie kojarzę tych lokacji w amistwal. Pozdrowienia dla Mel :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za pomoc Mel, nigdy bym się nie dowiedziała o tym lisku! Słodziutki on jest! A raczej ona, to w końcu lisiczka, bo mówi w rodzaju żeńskim. Muszę sobie kiedyś sprawić liska do torby, tylko szkoda że są takie drogie. Fajnie że dodali takie zadanie, bardzo uprzyjemniło mi grę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mel, dziekuję Ci bardzo, dzięki Tobie jutro osiągnę 21 poziom! Dzięki! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze jeden wąż jest w Mistfall, ciekawe czy to też ma jakieś znaczenie 🧐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa, wężowa rodzina się powiększa...

      Usuń
  17. Mel, lisek jest dzisiaj w Mistfall w tej grocie przy sadzawce. Siedzi sobie na glazie (tam gdzie bylo jedno ze zdjęć zetona). Nie podam Ci współrzędnych, bo mi je ucina :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten wąż też jest gdzieś na początku w wyścigu dla islandów o.O

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak wczoraj nie zrobiłam zadan z lisem to muszę robić je od nowa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że musisz po prostu poczekać na ten sam dzień, kiedy ich nie zrobiłaś :)

      Usuń
  20. Niedziela to Południowy Las Mistfall:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Mel gdzie jest lisek w niedzielę?

    OdpowiedzUsuń
  22. W niedzielę zadanie z liskiem też jest w dundul, ale przy jeziorku na skale

    OdpowiedzUsuń
  23. Skąd ty tu wzięłaś jezioro Valedale? Od kiedy ono jest w Mistfall XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak trudno się domyślić, że po prostu mi się pomyliło? XD

      Usuń
  24. Co się dzieje po zakończeniu tych zadań?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lisek się z nami żegna i daje nam maskę

      Usuń
    2. Mi nie dał maski po zrobieniu wszystkich zadań powinien być w szepcie Aiden ale go nie było :( pomocy

      Usuń
    3. Lucy, mam ten sam problem, dziś skończyłam siódme zadanie i nie mam go w Szepcie Aiden :((

      Usuń
  25. Zrobiłam 7 dni i nic nie dostałam, czy wy dostaliście jakiś prezent za lisa?

    OdpowiedzUsuń
  26. Heej czy dzisiaj jest jeszcze lis?

    OdpowiedzUsuń
  27. Czy ten lisek daje punkty doświadczenia dla postaci?

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawa jest ta rzecz o pikselach w tych zadaniach. Fajnie że zrobili te małe misje z liskiem, żeby tak jak powiedziałaś wspomnieć jak to wszystko się zaczęło. Takie to tajemnicze i nostalgiczne. Nie wiem czemu tajemnicze, ale po prostu tak odczuwam. Aż mi się przypomnialo to logo Pixel Tales i coś tam Entertainment kiedy się włączyło Stajnię Marzeń... Nostalgicznie. Od dawna byłam pasjonatką gier z uniwersum Jorvik, Stajnia Marzeń to moje dzieciństwo i wtedy reszta jorvikowych gier z Pixel Tales była dla mnie pełna tajemnic oraz daleka i nieosiągalna, i również trochę straszna dla takiego młodego dziecka, np. te wszystkie sprawy z DC. Bardzo chciałam w te gry zagrać, w SSO się udało na szczęście, ale Starshine i Akademia gwiazd wciąż są dla mnie nieodkryte na własnej skórze, mam nadzieję że kiedyś uda mi się w nie zagrać.

    OdpowiedzUsuń
  29. ja nie mam nic żadnego lisa dzisiaj (środa) nie mam tam liska

    OdpowiedzUsuń
  30. A czy to działa, np kiedy zaczeliśmy w środe? Bo jestem na miejscu, gdzie lisek powinien być a go tam nie ma. Czzy powinnam zacząć od poniedziałku?

    OdpowiedzUsuń
  31. A czy powinnam zacząć w poniedziałek? Bo jest dziś środa, i nie mam liska w tym miejscu (zaczęłam tam gdzie był grzybek, jako dziki koń, na koniu początkowym), i go nie mam :/ Pomożesz?

    OdpowiedzUsuń
  32. Piątek. Liski co tańczą Micheala Jacksona. Więcej mi nie potrzeba

    OdpowiedzUsuń
  33. Podczas szukania lisa w czwartek znalazłam zadanie niedaleko miejsca znalezienia liska, przy drodze. Zadanie z Lisą i zagubionym źrebakiem. Może już to widziałaś Mel ale jeśli nie to informuję :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie robiłam lisa w poniedziałek. Pojechałam do DUD i go nie ma. Czy u każdego gracza w poniedziałek jest gdzie indziej?

    OdpowiedzUsuń
  35. Lisek robi jeszcze jedną ciekawą rzecz, która mnie zastanawia. Aby do niego podejść i wykonać zadanie musimy stać się ,,dzikim" koniem bo inaczej nie wykonamy zadania. Nasz Lisek podczas wykonywania zadań zwraca się do naszej postaci ,,koniku" jednak podczas ostatniego zadania gdzie odbieramy nagrodę Lisek zwraca się do nas po imieniu postaci. Czy to niezastanawiające?🤔 czy po prostu błąd twórcy?

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej słuchaj mam 17 Level i nie wiem czy będę miała zadabie z nim bo jeszcze nie mam lisy a tam ta się spotykamy z Lisą Lindą i Alex więc nie wiem ale bardzo chciałabym mieć liczę że ktoś mi doradzi:)

    OdpowiedzUsuń
  37. W środę nie mogłam zrobić zadanka z liskiem. Czy on przepadł czy po prostu zrobię jeszcze raz w sobotę?

    OdpowiedzUsuń
  38. muj lis w czwartek był na kordynatach x96 y239

    OdpowiedzUsuń
  39. czyli ten wąż też będzie do szukania po całym jorviku?

    OdpowiedzUsuń
  40. mam pytanie bo ukończylam 7 wyzwań a nie mam zakończenia to jakiś błąd czy co?

    OdpowiedzUsuń
  41. Hej. Jak skonczylam zadania to jak go odnalezc w szepcie aideen? Bo nic mi sie nie pojawia..

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak odebrac nagrode po wykonaniu wszyatkich zadan?

    OdpowiedzUsuń
  43. Lisek nie pojawił się w szepcie Aideen po wykonaniu zadań. Zadania skończyłam w Poniedziałek, ponieważ zaczęłam we Wtorek. Wszystkie zadania zostały wykonane, co teraz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinien stać tam, gdzie przy rozpoczynaniu zadań. Jeśli go nie ma to pozostaje napisać do supportu :(

      Usuń
  44. Mam taki problem, dzisiaj (we wtorek) byłam przy tym kamieniu, klikałam na niego i przy nim, nie mogłam nigdzie znaleźć liska. W zeszły wtorek jak i dwa tygodnie temu miałam ten sam problem. Mam pisać do zespołu SSO czy po prostu źle klikam? Poradzi ktoś? :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli aktywowałaś zadania i liska nie ma, to napisz do supportu, bo nie musisz klikać na ten kamień :)

      Usuń
  45. Jeżeli ominie się jakiś dzień to trzeba czekać i dopiero w dzień w który aktywowaliśmy zadanie z liskiem można je zakończyć. Dla przykładu: ja zaczęłam zadanie z liskiem w czwartek, robiłam każdy dzień oprócz w dzień dodania lisa, czyli środę i potem w następnym tygodniu ponownie ominęłam środę. Jak już zrobiłam środowe zadanie z lisem nie mogłam go odebrać. Dopiero dzisiaj w czwartek lisek pojawił mi się na środku drogi z wykrzyknikiem nad sobą.
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie wiem jak dostać się na miejsce , które opisałaś w piątek. Mam szlak wędrowny , chodzi mi o to , że nie widzę tego liska. Co robić?

    OdpowiedzUsuń
  47. Jeśli ktoś ukończył wszystkie zadania i chce w ten sam dzień znaleźć lisa w Szepcie Aideen, to musi się wylogować i ponownie zalogować, bez tego lisa tam nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten tajemniczy rudy lisek, no po prostu go nigdzie niema Mel help.

    Na pewno znajdziesz odpowiedz.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie mogę go znaleźć w środe ;d Widział go ktoś może w innym miejscu?

    OdpowiedzUsuń
  50. U mnie lis był na kordach X:96 Y:239 tak się go naszukałam, że miałam już po prostu dość xD

    OdpowiedzUsuń
  51. Mam pytanie. Czy możesz mi podać współrzędne pajęczej jaskini? Nie orientuję się zbyt dobrze co do tego.

    OdpowiedzUsuń
  52. Ej Mel a co jeśli nie robiłam czwartku i piątku a dzisiaj jest sobota a w sobote zaczełam to wszystko? Ztobić od początku? Bo na miejscu soboty nie ma go ani czwartku.

    OdpowiedzUsuń
  53. Miałam liska w czwartek na x:98 Y:252

    OdpowiedzUsuń
  54. w czwartek szykałam go chyba pół godziny. w koncu go znalazłam na X:98 Y:252

    OdpowiedzUsuń
  55. do wszystkich którzy robią czwartek lis moze byc tez w X:98 Y:252

    OdpowiedzUsuń
  56. Mam pytanie gdzie się znajduje ten wąż i co jak niemam Doliny dinozaurów

    OdpowiedzUsuń
  57. Omg, ale ten wąż jest słodki ❤ Podasz współrzędne? Chcę z nim zdjęcie xD

    OdpowiedzUsuń
  58. Mega mi się przydała te podpowiedzi. A ta maska, te cudo. Jestem liderką w klubie który nazywa się ,,Prefect Foxes Family'' i teraz nosze tą maskę. A i zauważyłam tego węża mam nawet focie z nim. Ale mega dzienki.

    OdpowiedzUsuń
  59. Mam pytanko, czy jeżeli zaczęłam te zadania w piątek, to w piąte znowu będę mieć lisa czy wtedy to się skończy?

    OdpowiedzUsuń
  60. Mam tego lisa w Winnicy, ale jak na niego klikam to: "Grrr...". Dlaczego? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli nie masz włączonej funkcji dzikiego konia to wtedy lisek będzie się bał twojej postaci. Ta funkcje możesz włączyc w ustawienia -> kreatywne -> zostań ,,dzikim koniem,,.

      Usuń
  61. Bardzo mnie się podobają takie ukryte zadanka. Fajnie, jak by było ich więcej.

    Jeżeli po wykonaniu wszystkich 7 dni lisek nie pojawił się znowu w szepcie Aideen, to wylogujcie się i zalogujcie do gry, wtedy powinien stać obok tego drzewka przy którym zaczynaliśmy zadanie.

    OdpowiedzUsuń
  62. Ma ktoś kordy do szepty aideen? :
    (

    OdpowiedzUsuń
  63. Nigdzie nie mogę znaleźć we czwartek :((

    OdpowiedzUsuń
  64. też nie mogę go nigdzie znaleźć w czwartek :((

    OdpowiedzUsuń
  65. Jest mały problem :{ ja z kol próbowałam sie dostać do tego liska w piątek chciałyśmy z kol tam pojechać z powodu tego tańca lisków :D ale mam lubianą z kol i po lubianej jest popularna? :DDD

    OdpowiedzUsuń
  66. wie ktoś gdzie może być ukryty lisek w Zieloej dolinie? szukam już ok.1h i nie moge znaleś ;(

    OdpowiedzUsuń
  67. Nie pokazuje mi się grzybek po zrobieniu wszystkich dni, co mam zrobić?? Próbowałam się logować jescze raz ale to nie działa

    OdpowiedzUsuń
  68. Hej mam problem z szukaniem liska w Zielonej Dolinie. Jest czwartek wiec tam poszłam go szukać ale go nie ma. Nie robiłam zadań z nim dziennych regularnie, w sensie pomijałam dni ale pewnie minął już tydzień. Pojechałam do Szeptu Aideen ale tam też go nie było :< ma ktoś pomysł co mogę zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  69. Piątek. Jak dojechać na Szlak Wędrowny? Mam tam zablokowane :C

    OdpowiedzUsuń
  70. Jeśli komuś nie pojawa się lisek od razu po ukończeniu zadań, to polecam zrobić relog, u mnie zadziałało. Ewentualnie poczekać na następny dzień i wtedy pojechać do Szeptu Aiden ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Em pomocy bo ja kliknęłam na to zadanie bez dzikiego konia i nie mam już tego grzybka a lisek uciekł

    OdpowiedzUsuń
  72. Kiedy próbuje porozmawiać z lisem nic sie nie dzieje, interakcje zalicza mi tylko wtedy gdy jestem postacią. Nic nie działa, nawet re-instalowałam gre. co zrobić by to napawić?

    OdpowiedzUsuń
  73. ja zrobiłam wszystko co tutaj jest relog też próbuje rozmawiać z liskiem klikam na niego klikam również E i żadnej reakcji :/

    OdpowiedzUsuń
  74. Mam problem - znalazłam grzybka, lisek się pojawia, ale mimo włączenia funkcji dzikiego konia nie rozpoczyna mi się dialog z liskiem. Mam dymek z wykrzyknikiem, ale mogę się zaklikać do uśmiechniętej śmierci, quest się nie rozpoczyna.

    OdpowiedzUsuń
  75. a który trzeba mieć level by zacząć zadanie z liskiem? aktualnie mam 14

    OdpowiedzUsuń
  76. wybudziłam liska i chciałam zacząć zadania i nawet kiedy jestem dzikim koniem nie mogę rozmawiać z liskiem

    OdpowiedzUsuń
  77. Dziś powinien być lisek w Mistfall, ale go nie mam

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach