Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

05 lutego 2020

Zmiany w Jodłowym Gaju

calendar_month 05 lutego 2020

Ptaszki ćwierkają, że ich ukochany leśny teren otrzymał potrzebną mu uwagę. Co takiego dzieje się w Jodłowym Gaju?

Nowości w Jodłowym Gaju

Trudno jakkolwiek porównać dawne lasy wokół wioski Jodłowego Gaju z nowymi, gdyż niektóre miejsca zostały tak zmienione, że są wręcz nierozpoznawalne. Poza zadbaniem o sam wygląd obszaru, twórcy gry zajęli się także tym, by był on łatwiej i szybciej przejezdny, a w tym celu dodano nowe drogi. Miejsce, w którym znajduje się Minka ze swoimi wyścigami przeszło pełną metamorfozę i w ogóle nie przypomina dawnego terenu. Usunięto wszelkie maszyny, które najpewniej jeszcze powrócą, by dokonać dalszej odnowy całego Jodłowego Gaju. W lesie wybudowano posterunek, do którego przeprowadzili się niektórzy Strażnicy Leśni. Oczywiście nie można pominąć detali, m.in. kwiatów czy roślin, które upiększają miejsce. Wraz z aktualizacją obszaru renowację przeszły także wyścigi Minki, by pasowały do nowego terenu. Moim zdaniem zmiana jest jak najbardziej na plus i na razie zapuszczę swe korzenie właśnie w stajni na tym obszarze!






































By uczcić odnowę wyścigów Minki w centrum handlowym oraz sklepie globalnym pojawiły się zestawy przeznaczone do jazdy przełajowej:


Punkty kontrolne

Poprzednie punkty kontrolne w wyścigach zastąpione zostały przez strzałki z teksturą drewna. By były one jednak widoczne, otoczone zostały zieloną/czerwoną poświatą, która widoczna jest przez wszystkie obiekty jak drzewa, krzaki czy nawet ziemia.


Wyścigi

To jednak jeszcze nie koniec wyścigowych nowinek. Fala renowacji zalewa coraz więcej elementów gry i kolejnym z nich są wyścigi grupowe, takie jak przejazd z jednego punktu do drugiego, zbieranie flag czy zawody z balonami. Doczekały się one małej odnowy i zostały wzbogacone o muzykę DJ Kai.


Miejsca, w których znajdziesz wyścigi grupowe:
Miasteczko Srebrnej Polany
Centrum Jeździeckie Srebrnej Polany
Zamek Srebrnej Polany
Silos Barneya
Młyn Willa na Wzgórzu
Spalony letni domek
Pola Everwind
Akry Srebrnej Polany
Droga do Młyna Willa na Wzgórzu

Nowy przedmiot dla SR Lifetime

W sklepie dla użytkowników ze Star Riderem Lifetime pojawił się nowy przedmiot: fioletowa wstążka na ogłowie.


W następnym tygodniu

Co powiecie na Galentynki będące świętem przyjaźni?


Czekam na Wasze opinie o aktualizacji i ściskam! ♥
Miłego dnia.

9 komentarzy:

  1. Aktualizacja na duży plus! Jodłowy Gaj wygląda teraz przepięknie! Wcześniej kojarzył mi się z powolnie umierającym lasem, niszczonym przez działania GED, a teraz naprawdę czuć klimat pięknego zarośniętego jorvickiego lasu! Od dziś będę spędzać w Jodłowym Gaju o wiele więcej czasu!
    - Nicole Diamondbook, Cookie Valley

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, podoba mi się ta odnowa. Dziś sobie dokładniej poodkrywam Jodłowy Gaj. :) Ale z tymi wyścigami grupowymi to przedobrzyli, mam dość tej dj Kai, znaczy nigdy jej nie lubiłam. W sensie i tak nie robię wyścigow grupowych bo nie mam z kim, ale jak bym robiła to bym wyciszała muzykę w grze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się nie podoba ta muzyka. Właściwie ja zawsze mam wyciszony dźwięk w grze i mi leci to na co ja mam ochotę. Ciekawie byłoby gdyby zrobili coś takiego jak w grze "S.T.A.L.K.E.R", tj. taki odtwarzacz muzyki. Ładuje się dowolną muzykę do folderu, a w grze są one dostępne do odtworzenia jak w przenośnym urządzeniu :-)

      Usuń
  3. Naprawdę fajnie że odnowili to miejsce - jest teraz dużo ciekawsze. Jednak, dalej czekam na od nowe DUD i naszej postaci. Mam nadzieję że zostanie to zrobione w najbliższym czasie .

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobra aktualizacja, najbardziej mi się spodobało że zrobili fragment mokrego lasu, w miejscu gdzie są wyłożone deski na ścieżce. Jak to zobaczyłam to od razu mi się skojarzyło z moimi ulubionymi mokrymi lasami na Łotwie. Każdy kolejny odnowiony las podoba mi się coraz bardziej :-) Już się nie mogę doczekać tego co zrobią w Głuchych Lasach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Droga Mel,
    mam problem po tej aktualizacji. Nie mogę znaleźć ducha Pani Hill. Mam zielony wykrzyknik, lecz zjawy nie ma. Pomożesz? Napiszesz do twórców?
    Z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zespół już ‚bada’, co się stało, błąd powinien być niedługo naprawiony :)

      Usuń
  6. Uważam, że nowy gaj wyglada teraz cudnie i generalnie aktu na duży plus!

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście mam do tej aktualizacji raczej mieszane uczucia. Jodłowy Gaj to był jeden z moich ulubionych obszarów, teraz ten placek nieco mi to psuje. Z jednej strony zawsze miło zawiesić oko na nowej grafice, ale z drugiej nieszczególnie cieszę się z tak dużych zmian terenu, wzgórz, dróg i tak dalej. Po pierwsze kolory się nie zgadzają z resztą JG co tworzy taką nienaturalną granicę. Mogli na przykład zaktualizować kształty, ale zostawić zieleń taką lekko szarą. Zresztą i na prawdziwych drzewach igły nie mają zbyt intensywnych kolorów. Poza tym, zmieniły się wyścigi i to mnie chyba najbardziej boli. Szczególnie te biegnące skomplikowaną trasą leśną, moim zdaniem były jednymi z najtrudniejszych wyścigów w grze, głównie ze względu na ogromną ilość skrótów, które można było świetnie wykorzystać. Jednocześnie skróty były na tyle trudne, że ciężko było je wykonać, przez co mogłam powtarzać wyścig wiele razy, aż udało mi się perfekcyjnie przejechać wszystkie (znane mi) skróty. Te nowe wyścigi są znacznie prostsze i mniej wymagające - takie zwyczajne od punktu do punktu, zostawiają mniej pola do popisu w szukaniu lepszych tras czy zręczności przy pokonywaniu niektórych fragmentów.
    Zmiana punktów kontrolnych jest zdecydowanie na plus, ta zielona poświata dużo ułatwia.
    Swoją drogą, chętnie zobaczyłabym w JG, takie kawałki lasu których nie dałoby się przejechać z maksymalną prędkością ze względu na gęstość drzew, a jedynie kłusem czy galopem.
    Teraz jeszcze czekam tylko na aktualizację Głuchych Lasów. Obecnie nie lubię tego terenu, ale myślę że ma ogromny potencjał gdyby go trochę zmienić.
    Trochę się rozpisałam, ale cóż :P
    ~Isla Dragonfall

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach