Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

01 lutego 2020

Zwycięska praca: Katja

calendar_month 01 lutego 2020
Hej!
Przyszedł luty i wraz ze sobą przyniósł koniec świątecznego konkursu. Dziękuję wszystkim za udział i mam przyjemność ogłosić, że wygrała praca autorstwa Willow Fartime. Gratulacje!
Czytaj wpis dalej, by zobaczyć post Willow.





13 komentarzy:

  1. Gratuluję Willow, świetny wpis!
    A propo skrzypiec, czytałam pewną teorię związaną z tym, iż Jeźdźcy Mroku mogą być Kwartetem Smyczkowym Silversong. W końcu kwartet to cztery osoby i w jego skład wchodzą skrzypce, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze, teraz to mi dałaś temat do rozmyślania

      Usuń
    2. Też tak miałam jak pierwszy raz przeczytałam ;)

      Usuń
    3. W sumie to byłoby bardzo ciekawe, mogliby wplatać w muzykę, jakąś magię i potajemnie manipulować nią mieszkańców Jorvik xD

      Usuń
    4. Też słyszałam o tej teorii, i szczerze mam nadzieję że okaże się prawdą xD

      Usuń
    5. Niektóre osoby mówiły, że ten rodzaj podstępu do nich nie pasuje, ale ja się nie zgadzam.. Chociażby w "Starshine Legacy: The Legend of Pandoria" Jessica chciała wziąć udział w konkursie i zostać twarzą firmy perfum, by zmusić Anne do konkursu i zdobyć jej zdjęcie, więc możliwość manipulowania mieszkańcami wyspy albo stworzenie jakiegoś tajemniczego muzycznego zaklęcia według mnie jak najbardziej pasuje do stylu działań Jeźdźców Mroku.
      A propo jeszcze nowego wyglądu Katji, mi on bardzo przypadł do gustu. Odnowienie Jeźdzców Duszy nadało im wyglądu osób starszych niż wcześniejsze modele, u Katji zaś to działa odwrotnie, obecnie bardziej przypomina nastolatkę niż kobietę. W końcu Jeźdźcy Mroku i Duszy powinni wyglądać na osoby w podobnym wieku, chociażby dlatego,że chodzili razem do szkoły! Nowy wygląd Katji bardzo pasuje do jej postaci (która właśnie może być zmanipulowana, cytując Willow) i do wyglądu Jeźdźców Duszy.

      Usuń
  2. O kurczę. To był bardzo dobry post. Zaciekawił mnie i odświeżył mi trochę informacje zalegające z tyłu głowy albo i dalej, a nawet dowiedziałam się nowych rzeczy. Aż nie mogę się doczekać kontynuacji fabuły i rozwijanja tego wątku. Gratuluję Willow! Powinnaś prowadzić bloga, czytałabym. Zasłużona wygrana :D Mimo, że innych prac nie widzialam to myślę że Mel wybrała odpowiedniego zwycięzcę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Willow, dobra robota!

    Mel, a nie pokażesz 2 i 3 miejsca?

    OdpowiedzUsuń
  4. U-la-la! Ładny wpis, Willow! Gratki wygranej! uwu

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie te twarze mają śmieszne znaczenia, wybaczcie. Ta w której widać ból i cierpienie, dla mnie wygląda jak coś typu,, O nie! Ostatnie ciastko! ". Co do tego kwartetu smyczkowego, to w sumie nawet mi pasuje, tylko boję się że jakby tak na serio było, to na czym by grał Dziadek Piasek i Darko xddddd.
    Zauważyłam, że te jej czarne rajtuzy nie są do końca rajtuzami, bo kończą się na kostce, więc może to bardziejj coś w stylu legginsów. Ekatierina jest moja ulubiona postacią w grze, i fajnie by było jakby okazało się, że np. Jest faktycznie od Kalltersów, ale ją porzucili gdy była mała. Wtedy ktoś z DC by ją znalazł i się nią zaopiekował. Oczywiście to zaprzeczałoby teorii że jest uwięziona z Garnkiem na statku. Jak dla mnie Garnok w postaci ludzkiej, wyglądałby nawet ładnie, w stylu anime, z fioletową skórą i różowymi włosami. Mam nadzieję że inni Jezdcy Mroku też niedługo otrzymają nowe wersje. Pozdrawiam, dziękuję za przeczytanie tego komentarza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Willow założ bloga!!!

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach