Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

30 stycznia 2020

Konie, które mogą zostać odnowione w 2020

calendar_month 30 stycznia 2020

Dotarliśmy do końca pierwszego miesiąca tego roku, wszystko powraca do normy, a my możemy kontynuować spekulowanie na temat przyszłych aktualizacji. W aktualnościach najwięcej informacji dostaliśmy na temat samych koni, więc to najpierw one trafią pod naszą lupę!

Ponieważ Star Stable istnieje od dobrych kilku lat, oczywiste jest, że z biegiem czasu widoczne będą liczne zmiany. By uporządkować wszystkie rasy koni, ich modele zostały podzielone na 4 generacje, w zależności od tego w jaki sposób zostały stworzone i standardu, do którego dążą twórcy:
1 generacja - najstarsze modele, nie można założyć na nie najnowszego sprzętu, stworzone w Autodesk 3D Studio Max
1.5 generacja - nadal są starsze modele, które w większości przeszły już odnowę, również nie mogą nosić najnowszego sprzętu
2 generacja - twórcy zaczęli używać programu o nazwie Autodesk Maya, ale mimo iż te rumaki nie posiadają tak wielu ograniczeń, co konie z poprzednich generacji i mogą nosić najnowszy sprzęt, to i tak rasy, które do niej należą zostaną odnowione by pasować do aktualnej grafiki
3 generacja - są to najnowsze konie, bez żadnych ograniczeń, pasujące do aktualnej grafiki


Według wpisu Świąteczne wiadomości możliwe jest, że teraz konie 2 generacji będą przechodziły ubłagane metamorfozy, gdyż twórcy zaznaczyli chęć odnowy tych ras. Podsumuję więc konie z drugiej generacji, które uważam, że mają największą szansę na renowację! Pamiętajcie, że są to tylko moje domysły, a post nie służy jako zajawka. Tych ras jest też całkiem sporo i wszystkie mogą nie zmieścić się w 2020, a niektóre nawet zostać pominięte.

Quarter Horse
Data dodania: 8 kwietnia 2015


Zaktualizowany American Paint Horse
Data dodania: 3 czerwca 2015


Zaktualizowany koń Appaloosa
Data dodania: 1 lipca 2015


Zaktualizowany koń arabski
Data dodania: 7 czerwca 2017


Pintabian
Data dodania: 4 października 2017


Koń pełnej krwi angielskiej
Data dodania: 2 marca 2016


Zaktualizowany koń fryzyjski
Data dodania: 6 lipca 2016


Zaktualizowany sportowy koń fryzyjski
Data dodania: 24 sierpnia 2016


Haflinger
Data dodania: 5 kwietnia 2017


Koń hanowerski
Data dodania: 2 sierpnia 2017


Kuc islandzki
Data dodania: 9 grudnia 2015


Koń lipicański
Data dodania: 21 września 2016


Morgan
Data dodania: 29 lipca 2015


Mustang
Data dodania: 23 listopada 2016


Shire
Data dodania: 7 października 2015


Kuc walijski
Data dodania: 4 maja 2016


Pozostaje też oczywiście pytanie, czy poza 2 generacją twórcy powrócą również do generacji 1.5, gdyż pozostały w niej takie rasy jak holenderski i duński koń gorącokrwisty, morab, oldenburg, selle francais oraz koń westfalski.
Jeśli chodzi jednak o generację 2, moje główne najdzieje to, że nie będą się już powtarzały rasy dzielące ze sobą dokładnie taką samą budowę/model (tak jak np. Quarter Horse, Pinto i Appaloosa). Myślę, że to właśnie te konie najbardziej potrzebują odnowy, do czego zaliczam także konie Shire (nie mam pojęcia, jakim cudem kiedyś mi się podobały) oraz kuce islandzkie. Właśnie te rumaki wśród całej generacji moim zdaniem odstają najbardziej od teraźniejszej grafiki. Najbardziej ciekawa jestem jednak lipicanów oraz fryzów, mam do nich ogromny sentyment, bo od zawsze uwielbiałam te konie.
Szykując tego posta naszła mnie refleksja, jak bardzo szybko leci czas. Mam wrażenie, że niektóre z tych koni pojawiły się w grze maksimum miesiąc temu, a tymczasem już istnieje możliwość, że w tym roku przywitamy nowsze modele niektórych z nich... Niektóre z wyżej przedstawionych ras do teraz bardzo mi się podobają i szczerze nie obraziłabym się, gdyby nie były odnowione (araby, angliki, haflingery i hanowery).

Które konie według Was powinny zostać odnowione jak najszybciej, a na które najbardziej nie możecie się doczekać?

Moje plany na 2020

Skoro już mówimy o planach na cały rok...
Nie ma co ukrywać, że przez długi okres czasu zaniedbywałam bloga, którego teraz czytacie. Będę z Wami szczera, że jednym z powodów było moje zdrowie psychiczne, które bardzo podupadło. Chciałabym, żebyście wiedzieli, że trzeba dbać również o tę sferę swojego ciała i że nie jest to nic wstydliwego ani złego.
Teraz chciałabym to wszystko naprawić, w miarę możliwości powrócić na swój tor. A oto moje główne plany na ten rok, który powitaliśmy zaledwie paręnaście dni temu!

Wasze opinie, pomysły i informacje o błędach

Twórcy Star Stable cenią sobie takie informacje od graczy, a jednym z moich obowiązków jako ambasadora jest właśnie przekazywanie tych wiadomości do zespołu. Postanowiłam Wam to ułatwić i tak oto stworzyłam formularz, na którym dokładnie opiszecie swoją opinię na jakiś temat dotyczący gry, pomysł lub poinformujecie o błędzie. Link do formularza znajdziecie z boku bloga, pod zakładką "Napisz do mnie!". Dodatkowo postaram się częściej wstawiać posty z dyskusjami, gdzie będziecie mogli wypowiedzieć się na konkretne zagadnienie. Wasze wiadomości trafią następnie do odpowiednich osób z zespołu! ✨

Pomoce

Ten punkt zaczęłam już realizować, ale jednym z moich postanowień jest kontynuowanie odnawiania wszelkich pomocy, by były dla Was bardziej przyjemne do korzystania. Chcę także poszerzyć listę tych stron o parę innych, które uważam, że możliwie będą dla Was przydatne. Gdy zakończę swoje prace, poinformuję Was o tym!

Strona na Facebooku

Chciałabym być bardziej aktywna na swojej stronie na Facebooku i też trochę ją zmodernizować. Oczywiście zapraszam do polubienia!
link

Instagram

Do niedawna raczej nie traktowałam Instagrama jak coś poważnego, ale zauważyłam, że jakiś czas temu zaczęło sprawiać mi dużo przyjemności wstawianie tam postów. Mam w planach dodawać zdjęcia częściej oraz sprawić by niektóre posty były ciekawsze.

Oczywiście poza tym chcę kontynuować wstawianie interesujących postów. Mam też inny dość spory plan, który jest możliwość, że nawet nie wypali, ale to na razie zostanie moją słodką tajemnicą...

Mam nadzieję, że zostaniecie tu ze mną na kolejny rok ♥
Ściskam

17 komentarzy:

  1. Ja bym bardzo chciała, by odnowili angliki, hanowery, fryzy, walijczyki i lipy, ewentualnie shire i araby. Tak naprawdę najbardziej mi się nie podobają angliki, Bóg wie czemu kupiłam ich chyba aż 3. Za to bardzo kocham obecne islandy, morgany, quartery i quarteropodobne. Myślisz Mel, że jakby rasy odnowili to zachowaliby te stare modele i dali nowe na sprzedaż czy wszystkim obecnym modelom zmienili na nowe? Ciekawa jestem, z jednej strony wolałabym by było tak, a z drugiej tak. Życzę zdrowia Mel, dobrych rzeczy w życiu i pozytywnego nastawienia. Zgadzam się, zdrowie psychiczne jest bardzo ważne. Również życzę powodzenia z postanowieniami .:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥ Myślę, że zrobią jak zawsze, zostawią stare modele w spokoju i po prostu dodadzą nowe :)

      Usuń
  2. Cóż, ja to tam lubię wszystkie konie, choć nie szczególnie podobają mi się angliki, jakieś są takie... dziwne.. Mimo wszystko, z ras o możliwiej odnowie największy sentyment mam do Morgana, to koń na których jeżdżę cały czas ^ Mam tez nadzieję na piękne fryzy, jest on klubowym koniem w klubie, do którego należę, a niecałe 2 lata temu kupując fryza pomyliłam się i kupiłam tego starej generacji xD Mam do niego ogromny sentyment - dlatego nie kupiłam potem nowszych wersji - ale może po odnowie zrobię gruntowną zmianę, kto wie ^^
    Pozdrowienia Melissa i uściski <3
    - Nicole Diamondbook, Cookie Valley

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie fryzy kare to i łatwo się pomylić xD

      Usuń
    2. ja też czekam na fryzy na razie mam 2 gen <3

      Usuń
  3. Lubię konie 2 generacji, ale jak każdy poniżej 3 muszą mieć odnowę. Szczerze, to uważam, że średnio prawdopodobne, że aż mogliby odnowić taką ilość, jaką Ty mogłabyś przypuszczać, a właściwie przypuszczasz, Mel. Mają jeszcze sporo ras z generacji 1.5 (generację 1 już chyba w pełni odnowili?). No cóż... Nie wyrobią się tak. XD Ale myślę, że ogarną generację 1.5 do końca roku + pewnie jakaś nowa rasa. Ponoć z plików ktoś wyczytał, że kolejną rasą ma być UKRAIŃSKI KOŃ (końcówki nazwy zapomniałam), jakoś na przełomie lutego/marca (ale prędzej marca). Może za generację 2 wezmą się pod koniec roku? Kto wie... Zobaczymy. :3
    Pozdrawiam Cię Mel i każdego, kto to czyta. I życzę miłego dnia/wieczoru/nocy! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapomniałam dodać od kogo te pozdrowienia XD - Vendela S.
    *pisałam komentarz wyżej*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym najbardziej chciała odnowione Shire. Uwielbiam tą rasę, mam w stajni wszystkie możliwe rodzaje i kolory. Jak dowiem się, że to właśnie Shire mają być odnawiane, będę czekała jak na odnowione Tinkery <3 Co do innych ras, to chciałabym również odnowienia Anglików oraz wszystkich ras tego samego modelu. Jest jeszcze wiele rzeczy, których chciałabym poprawy w 2020 roku, ale napiszę je pod innym postem, lub w formularzu ^_^
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorąc pod uwagę, że sso wypuszcza jednego konia na dwa miesiące (a więc 6 w roku), to odnowienie wszystkich ras (1.5 i 2 gen.), zajmie jeszcze jakieś 4 lata (1,5 gen. - rok, 2 gen. - 2 lata 10 miesięcy) i najwcześniej wszystkie konie będą zaktualizowane dopiero w 2024 (ta myśl, mnie trochę przeraża ;;).
    Bardzo jestem ciekawa,jakie konie zostaną odnowione w tym roku, wiele z nich zdecydowanie zasługuje już na odnowioną wersje (zwłaszcza konie typu quarter, pomimo, że sama za nimi nie przepadam, to mimo wszystko tak długo i dobrze służyły graczom, że zdecydowanie powinny zostać zaktualizowane). Dlatego też, mam nadzieję, że w tym roku, zajmą się właśnie aktualizowaniem (a przynajmniej tych najstarszych modeli) starszych ras, niżeli dodawaniem kolejnych.
    Najbardziej się chyba nie mogę doczekać mustangów. Zawsze żywiłam do nich pewną sympatię (zwłaszcza, ze Mustang z Dzikiej Doliny to jedna z moich ulubionych bajek z dzieciństwa ;;), ale w sso ich wygląd jest po prostu okropny (zwłaszcza Spirit, bleh) i totalnie nie czuje tej ich dzikości, piękna, klimatu dzikiego zachodu etc., dlatego też raczej nigdy nie go nie kupię, a przynajmniej nie w takiej wersji, w jakiej jest teraz.
    Zdrowie psychiczne jest najważniejsze, więc to nic złego, że bloga zaniedbywałaś. Robisz świetną robotę, więc zasługiwałaś na swego rodzaju odpoczynek i nie przemęczanie się, zwłaszcza, jeżeli ci się przydał i będzie lepiej. c:
    Powodzonka z postanowieniami~

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czekam chyba najbardziej na Appaloosa <3 Konie w kropki to to czego mi w życiu brakuje. Ostatnio pojawił się knabstrup, ale żaden z nich szczególnie mi się nie podoba.
    ~Isla Dragonfall

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym najbardziej chciała że jak konie do kupienia są w sso to mogli by zrobić że jak koń kosztuje uznajmy że 750 starcoins to by mogli zrobić tak że koń za 750 sc mógł by kosztować 2 000 szylingów Jorvickich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak uważam. mam 10tys. szylingów i nwm na co wydać
      XD

      Usuń
  9. cześć Mel bardzo lubię twój blog i nareszcie powróciłaś! dzięki za bardzo dobre rady��

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach