Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

29 stycznia 2020

Vega

calendar_month 29 stycznia 2020

Gwiazdko na niebie,
Gdy widzę ciebie,
Wypowiadam życzenie
I czekam na jego spełnienie.

Vega jest kolejnym Zercykiem, tylko pod troszkę inną postacią kolorystyczną. Powstała na życzenie Maria z obserwatorium, dosłownie. Mężczyzna był zawiedziony, że wszyscy mieszkańcy Jorvik są zbyt zajęci końmi, by podziwiać też piękno gwiazd. Jego życzeniem było, by ludzie zaczęli zauważać piękno nocnego nieba. Te słowa były inspiracją dla Ydrisa i dzięki jego magii właśnie powstała Vega. Teraz możemy zachwycać się gwiazdami i końmi jednocześnie!


Jeśli jeszcze nie wiecie, to ciekawostą będzie dla Was, że Wega (ang. Vega) to nazwa najjaśniejszej gwiazdy z gwiazdozbioru Lutni. Myślę, że imię jest świetnie dobrane.



By móc kupić Vegę, trzeba pojechać do Maria z Obserwatorium Srebrnej Polany i zrobić krótkie zadania, które obejmują odprowadzenie kucyka do cyrku, gdzie po zrobieniu zadań będzie dostępny do kupna, tuż obok klasycznego Zercyka (by mieć dostęp do tych zadań z Mariem, niezbędne są ukończone zadania z tworzeniem Zercyka). Koszt Vegi to 550 Star Coins.
Ten niezwykły, gwiezdny Zercyk jest siwy, ma ciemniejsze i jaśniejsze paski, oczywiście na wzór zebry. Jego maść jest animowana, tak że paski od jego pyszczka do uszu bez przerwy robią się niebieskie, a następnie wracają do normalnej postaci. Jego oczy również zmieniają kolor.




Rasa Zercyk zawitała w Jorvik dzięki graczom - gdy odbywał się Star Stable Live, można było głosować na odmiany maści kucyka, tak by stworzyć rumaka, który pojawi się w grze. Wygrały inne opcje, ale niektórzy gracze byli bardzo zdeterminowani, by zobaczyć połączenie zebry i konia, ze spiralą na głowie. Zespół zauważył starania, a Zercyk trafił do gry w 2018 roku. Teraz, gdy dołączyła do niego Vega, już nie będzie samotny!


Ja swoją Vegę nazwałam Twinklestar, a Wy? A przede wszystkim - czy w ogóle spodobał Wam się ten koń? Czekam na Wasze opinie!

Ściskam ♥

18 komentarzy:

  1. Według mnie ten Zercyk (Vega) jest ładniejszy od Zercyka pierwszego, lecz jestem biedna jak mysz kościelna więc raczej w najbliższym czasie go nie kupie. :/ Ale jest słodki! :3 Na moim kanale (Ruby Armstreet) znajduję się aktualizacja! Chciałabym dodać, że dodałam ją jako pierwsza z polskich "YouTuber'ek" chodziarz nagrywam dopiero 2 dni, więc się nią za bardzo nie nazywam. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta Vega. I w ogóle fajnie że dali jej imię jak ta gwiazda, nawet o tym nie wiedziałam więc dzięki za ciekawostkę! Kupiłabym ją, nawet mnie stać, ale chyba zbieram na tinkera, choć teraz to już sama nie wiem xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie konie dodawane są dość często, więc można się już pogubić, na którego zbierać Star Coins xD Uważasz, że powinny być dodawane rzadziej?

      Usuń
    2. Tak myślę. Nie wiem co jaki czas średnio oni dodają nowe konie, nie śledzę tego dokładnie, ale moim zdaniem powinny być średnio co 2 miesiące. Wiem, że nie kupiłam chyba więcej niż 5 ras koni dodanych w ciągu ostatnich dwóch lat xD Mój ulubieniec Connemara wciąż na mnie czeka ale mnie się w sumie nie śpieszy. I wydaje mi się że kiedyś były dodawane trochę rzadziej i było git :)

      Usuń
  3. Dużo bardziej podoba mi się ta wersja kolorystyczna. Biały, odcienie szarości i niebieski... Zespół chyba usłyszał me modlitwy :) Z chęcią bym kupiła tego konia już teraz, ta maść po prostu powala mnie na kolana, ale mam również inne marzenie - żeby w kwietniu dodali ponownie luzy z poprzednich Dni otwartych Stajni Jorvik. Na wszelki wypadek wolę nie szastać pieniędzmi do tego czasu xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o wiele bardziej spodobał mi się nowszy Zercyk. Podziwiam za wytrwałość w czekaniu na kwiecień :D

      Usuń
  4. Mi niestety na komputerze oba kucyki się psują ;-; Mam na myśli ciągłe zmienianie się w czarne kuce co jest strasznie irytujące... Kupiłam zercyka gdy nie bugował mi się jednak na drugi dzień przestałam na nim jeździć ze względu na błąd. Wie ktoś jak to naprawić??

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam zamiar kupić Vegę za 2 tygodnie gdy będę miała wystarczająco dużo SC z sobót, bo kiedy ten pierwszy zercyk średnio mi się spodobał, tak ten drugi jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nazwałam swoją Vege Dreamchaser czyli Łapacz Snów <3 Jest śliczna i już ma 11lvl

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie ta Vega średnia, nic specjalnego... :/
    Już Zercyk 1 bardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Potrzebuję pomocy! Od bardzo dawna zbieram na connemarę. Mam już 710 star Coins, czyli za tydzień będę mogła kupić. Jednak nie wiem jeszcze którą, siwą, czy jelonka. A na Vegę już mnie stać, a ona też mi się podoba, więc nie wiem, którego konia kupić najpierw. Proszę, pomóżcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jelonek to ten jakby żółtawy z brązowo-pomarańczową grzywą (coś takiego xD)? Jak tak to jego :D Śliczny jest, też go chcę kupić.

      Usuń
  9. W 2018?! Ila ja już w to gram...

    OdpowiedzUsuń
  10. ja wolę zercyka zresztą są podobne do kucyków w forcie pinta

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach