Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

25 marca 2020

Jazda Duszy

calendar_month 25 marca 2020
Alex podczas Jazdy Duszy

Bycie Jeźdźcem Duszy oznacza ogromny obowiązek oraz wymaga odpowiednich umiejętności. Druidka Rihannon jest zmobilizowana by przygotować nas na każdą przeszkodę i niebezpieczeństwo, które może stanąć na naszej drodze. Czy jesteś gotowa?

Jazda Duszy

Jazda Duszy to pradawna umiejętność jeździecka, która wykorzystuje więź pomiędzy jeźdźcem a koniem, by stworzyć wyjątkową magię.

By rozpocząć zadania z Jazdą Duszy musisz porozmawiać z Rihannon przy padoku druida. Wymagania, które musisz spełniać to posiadanie Star Ridera oraz ukończone zadania z ratowaniem Anne z Pandorii!



Treningi jak i misje rozpoczynają się przy padoku druida. Trzeba kliknąć na stojącą tam tablicę i wybrać odpowiednią opcję.

By ułatwić dojazd do padoku druida w pobliżu pojawiła się podwózka.




Z samego początku dostępne są dla nas tylko treningi, ale po udowodnieniu Rihannon, że dajemy sobie z nimi radę, zacznie ona wysyłać nas na dwie specjalne misje dziennie. Każda misja składa się z dwóch etapów: dojazd do określonego miejsca oraz wykonanie zadania. Warto dołożyć dużo starań przy każdej z misji, ponieważ jeśli nie uda nam się wykonać jej za pierwszym razem, nie będziemy już mogli jej danego dnia powtórzyć.

Każdy trening oraz misja dodają nam punkty reputacji, których odpowiednia liczba będzie zapewniała nam nagrody: sprzęt, ubrania, książki, aż w końcu konia! Na własnego runicznego gońca trzeba zapracować, więc niestety będzie to długi proces, gdyż konia dostajemy mając aż 120 000 punktów reputacji.



Jak już wspominałam, Jazda Duszy zostaje na stałe, więc nie ma pośpiechu!

Nagrody odbierać można w misie z płomieniem, tak samo jak i monitorować stan naszej reputacji.


Na czym polegają treningi? Niektóre są identyczne jak poprzednie treningi u druida, ale wszystko dopiero przed nami - na trudniejsze zadania przyjdzie czas 😉 W końcu Jeździec Duszy dzięki magii może spotkać na swojej drodze naprawdę wiele przeszkód!








Ayla i Umbra

Gary Goldtooth powraca do Moorland, gdzie do 8 kwietnie sprzedaje swoje najnowsze znaleziska: magiczną Aylę i niezwyciężoną Umbrę. Oba konie powiązane są z fazami księżyca.

Aylę przyciąga pełnia. Legenda mówi, że pewien magiczny koń krążył wokół księżyca i chronił mieszkańców Jorvik, aż w końcu przybył na ziemię, by ocalić swojego przyjaciela, który wpadł do ognia Furii Garnoka. Mówi się, że Ayle są potomkami właśnie tego stworzenia.
 






Według legendy magiczny koń zamieszkujący księżyc przyciągnął uwagę Furii Garnoka. Stworzenie spadło z księżyca wprost do wulkanicznego ognia Furri Garnoka i podpaliło sobie grzywę. Mówi się, że Umbry są potomkami tego wierzchowca i do dziś patrzą z tęsknotą na księżyc, do którego już nigdy nie wrócą.





Oba konie dostępne są do kupna przy starej farmie Jaspera za 950 SC każdy. Są budowy konia andaluzyjskiego, więc mogą także wykonać krok hiszpański (wystarczy wcisnąć spację). Jak każdy inny magiczny koń, swoją niezwykłą maść ukrywają w zatłoczonych miejsach, a gdy tylko poczują się bezpiecznie na odludziu, ukażą swoje prawdziwe oblicze.

Dodatkową zmianą dla wszystkich magicznych koni jest to, że gdy zmieniają swoją maść, to na naszym ekranie nie wyświetla się już pasek odliczający czas, a jedynie iskierki zaczynają otaczać naszego konia.




Co powiecie na Aylę i Umbrę, tylko że w wersji mini? Obecność dwóch nowych magicznych koni spowodowała pojawienie się dwóch malutkich zwierzaków: lisa i kota, które wyglądają jak ich więksi przyjaciele. Nowe zwierzaki odnaleźć można także u Gary'ego, a koszt każdego z nich to 450 Star Coins.




W następnym tygodniu

Marzec powoli biegnie ku końcowi, a początek kwietnia oznacza jedno: dalsza część pamiętnika Catherine!


Na którego magicznego konia się zdecydowaliście? Czekam na Wasze opinie na temat najnowszej aktualizacji i ściskam ♥

29 komentarzy:

  1. Ja mam Umbre. Widziałam cię dzisiaj :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Część! Ja mam umbre. Widziałam Cię dzisiaj pierwszy raz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Siema ziomek Mel, masz już SSO. Tajemnicę Złotych Wzgórz? Pozdrawiam i dużo zdrowia podczas epidemii koronawirusa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowałam się na Umbrę, ponieważ nieco bardziej przypadła mi do gustu niż Ayla (która też jest piękna, ale nie mogłam pozwolić sobie na dwa). A jeśli chodzi o aktualizację, to jestem trochę załamana tak ogromną ilością punktów na konia. Mam jednak nadzieję, że misje pozwolą nam na uzyskanie więcej punktów i zbieranie pójdzie nieco szybciej. Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie podoba mi się fakt, że nareszcie pojawiły się "nowe" zadania, które wymagają od gracza sporego nakładu pracy, aby dociągnąć je do końca. Co prawda nie po to marnowałam czas na starych treningach druidzkich te kilka lat temu, aby robić niemal to samo po raz kolejny (tyle, że w odświeżonej odsłonie), ale co tam! Lepsze to, niż kompletny brak czegokolwiek do roboty w grze.
    W każdym razie "zarobienie" na Runicznego Gońca i inne nagrody będzie fajnym, długoterminowym wyzwaniem w szczególności, że pomiędzy treningami będą pojawiać się misje (yes!), które zapowiadają się bardzo interesująco.
    Dzięki Mel za świetny post i życzę Tobie (oraz wszystkim innym graczom) wytrwałości w dążeniu do darmowych nagród.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te konie są tak piękne, że kiedy pierwszy raz je zobaczyłam w cotygodniowym filmiku, to się wzruszyłam.. Zamierzam kupić oba pod warunkiem, że do tego czasu będzie weekend podwójnych SC. Jeśli nie, to kupię tylko Umbrę, gdyż zawsze miałam słabość do 'płomiennych' koni.

    Pozdrawiam, Feya Silverclaw, Cookie Crater

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać, że te zadania przypadły mi do gustu! Owszem, liczba 120 000 za konia to naprawdę wiele, ale przynajmniej mam już co robić w grze ^^ )
    Jestem niezwykle ciekawa dalszych treningów, misji i nagród, zwłaszcza tej Druidzkiej Wiedzy, nie mogę się doczekać aż to wszystko poznam!
    Pozdrowienia Melissa!
    - Nicole Diamondbook, Cookie Valley

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy Rhianon wysyła nas na misję?
    Mnie nie wysłała mimo że codziennie u
    niej trenuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kupuje sobie na podwójne sc Ayle i Umbre bo oba mają bardzo ciekawa hsitroie i oba mi się strasznie podobają ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć!
    Tu Lorraine Winterbow, pamiętasz może jak Cię spotkałam w sso przy wybiegu? Dodałaś mnie do znaj i teraz piszę z prośbą czy dodałabyś mnie do znaj na moim głównym koncie? Jestem również na kropelce, nazwa - Kaja Archwill. Bardzo proszę <3

    Pozdrawiam Kaja/Lorraine ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć Mam pytanie od którego poziomu jest to zadnie z Anna i od którego poziomu widzę tą Richanna. Jeżdże co jakiś czas na druidzki padok aby zobaczczyć tę Richanna ale jej tam nie ma :( proszę o szybką odpowiedz. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz robić zadania z głównej fabuły które oznaczone są jako główne. Po ukończeniu ich będziesz mogła rozpocząć jazdę duszy.

      Usuń
    2. Ja Anne ratowałam na 16 lvl

      Usuń
    3. Ja mam zrobione wszystkie zadanka główne ale nie mam zadenek z Rihanna

      Usuń
  12. Pomocy zna ktoś jakieś kody na sc bo ja chcą kupić Ayle lub Umbre albo kturyś z zwierzakuw proszę o pomoc jak znacie jakieś kody na jakieś ubranie to terz proszę o wpisania i kody proszę rzeźby były aktywne
    Lovisa Coutecraft

    OdpowiedzUsuń
  13. Hejka Melissa! Jak widzisz piszę tę komentarz 31 maja 2020. Bardzo mi się podobają te konie i chciałąm się zapytać, czy mogę je gdzieś jeszcze kupić ( jeśli tak to gdzie) albo czy będą jeszcze gdzieś dostępne. Mam nadzieję, że ktoś z was mi odpowie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam pytanko uratowałam już Anne a ciągle nie mam zadanek przy druidzkim wybiegu więc jakie zadanka mogą mi to blokować?

    OdpowiedzUsuń
  15. hejo
    mam pytanko zrobiłam wszystkie zadanka główne i nie mam ciągle zadanka na padoku jakie zadanko może mnie do tego doprowadzić

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja umbre. a tak przy okazji hejka Mel!!Mam pytanko jaką ty masz nazwe w sso bo ja mamnazwe Ambra Fraszminth(wiem że dziwna)xd i serwer Czokie Crater a ty?

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej od jakiego levelu mogę spodobać jeśców duszy???

    OdpowiedzUsuń
  18. ja nie mam tego zadanie żeby mudz trenować i takie tam ):

    OdpowiedzUsuń
  19. ja kupiłam umbre
    pozdro
    Ebba Greatsong Raindrop Shore

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej właśnie wczoraj zaczełam jazdę duszy!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Hejka mam pytanko, czy tylko ja nie dostałam księgi wiedzy za 33000 punktów?

    OdpowiedzUsuń
  22. Żeby odblokować zadanie z rihannon trzeba najpierw mieć zrobione zadania z garym goldtooth w wiosce pięknego ogona. Jak pomoże się mu w ratowaniu cedara, to wyskakuje wiadomość od mistrza szpiegów żeby szybko do niego przyjść. Dopiero w tym momencie (przynajmniej u mnie) pojawiło się zadanie z rihannon, mimo że od dawna byłam na bierząco z głównym wątkiem, a poziom miałam 18.

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach