Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

23 marca 2020

Odkryj tajemnicę Jazdy Dusz!

calendar_month 23 marca 2020

Jazda Duszy to pradawna umiejętność w jeździectwie. Wykorzystuje ona więź pomiędzy jeźdźcem a koniem, by stworzyć wyjątkową magię, której użyć możesz, by pomóc druidom chronić Jorvik przed niebezpiecznymi siłami Pandorii i Dark Core.



Po zajawce w formie wideo wywnioskować można, że zadania te będą podobne do treningu druidów, tylko że w o wiele bardziej rozbudowanej formie i z cenniejszymi nagrodami. Dodatkowo to Rihannon będzie naszym trenerem, a dotarły do mnie słuchy, że jest bardzo zdeterminowana, by przygotować nas na wszelkie niebezpieczeństwa, które mogą spotkać nas w walce dobra ze złem: błędne ogniki, istoty przenikające do naszego świata, Dark Core i ich mroczne plany oraz wiele więcej.


Ograniczenia czasowe

Trening Rihannon nie ma ograniczeń czasowych, zostaje z nami w grze na zawsze, więc przez cały czas każdy gracz będzie miał szansę wziąć udział w treningach.


Wymagania

By mieć odblokowane zadania z Jazdą Dusz, trzeba mieć Star Ridera oraz ukończone zadania z powrotem Anne z Pandorii.





Nagroda

Poza lepszą znajomością z druidką, Rhiannon obiecała, że nagrodą za udział w jej treningach będą ciekawe książki, piękny zestaw druida, a dla najodważniejszych jeźdźców runiczny koń! To będzie jak dotychczas najbardziej cenna nagroda z zadań.



Najprawdopodobniej właśnie w tej misie z ogniem będą czekać na nas nagrody.

Piękny koń runiczny oraz (miejmy nadzieję) zestaw druida



Jazda Dusz zawita do gry już 25 marca, a w międzyczasie czekam na Wasze opinie!

Ściskam ♥

33 komentarze:

  1. Mimo wszystko liczę, że koń nie będzie jedynym do wyboru- co z graczami, którym się nie spodoba? Jaką nagrodą jest dla nas rumak,na którym wszyscy będą jeździć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo można powiedzieć o jakiejkolwiek innej nagrodzie: co z graczami, którzy nie chcą jakiejś kurtki, nie podoba im się akurat takie siodło, jakie dostaje się w jakimś zadaniu? Trzeba byłoby wycofać wtedy jakiekolwiek nagrody za zadania. Każdy koń w grze może być użytkowany przez wszystkich innych graczy, więc nie rozumiem takiego problemu. Samo to, że dostajemy konia, które jak wiadomo są głównym źródłem zarobku Star Stable, jest miłym gestem z ich strony 😊

      Usuń
  2. Już nie mogę się doczekać środy, będzie jakieś urozmaicenie tych koronaferii C:

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja gdy zobaczyłam post: Melissa, jakie ty masz IP komputera że u ciebie już jest środa?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ustawiłaś inne VPN się zastanawiałam, np. że jesteś w szwecjii a tak naprawdę siedzisz w Polsce

      Usuń
  4. My dostaniemy za darmo konia?! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie 'dostaniemy', a musimy sobie na niego zapracować poprzez zadania :D

      Usuń
  5. Nie mogę się odczekać! To będzie coś wspaniałego! Znowu będę grać w SSO godzinami - na pewno ^^
    - Nicole Diamondbook, Cookie Valley

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza, że teraz nawet każą siedzieć w domu ♥ Tyle czasu na SSO!

      Usuń
  6. Koń? O rany 😍 Ogólnie całość brzmi jak świetna zabawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Nie sądziłam, że koń będzie kiedykolwiek nagrodą za zadania 😍

      Usuń
  7. Czekałam na ten post! Mam nadzieję, że ten koń ii zestaw będą takie piękne jak na obrazku <3

    OdpowiedzUsuń
  8. WoW! Nie mogę się dozekać! To już jutro! Ten koń ślicznie wygląda w tym zestawie UwU. To szwed, tak? Podobny do Szweda Rihannon. Może to jego córka-syn? (Tak, na pewno xD). Superr

    OdpowiedzUsuń
  9. Już się nie mogę się doczekać aż będę mogła robić te zadania <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten koń i zestaw jest taki cudny
    (*´ω`*) mam cichą nadzieję że będzie miał już na starcie 15 lv ale to jest raczej niemożliwe niestety, no cóż czas wziąć się za trenowanie kuni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie aż takie niemożliwe, jak się o tym pomyśli... 🤔

      Usuń
  11. Nagrodą mogą być jakieś książki?! Ok, chyba włącza mi się tryb Lindy O.o <3
    Jeeeeju, tyle czekaliśmy na to, a nawet nie wiedziałam, że np. takie skałki ze zdjęć również łączą się z tymi zadaniami, wow, to będzie BARDZO rozbudowane. Oczywiście nie będę mogła od razu pod aktualizacji wejść do gry, no chyba, że chce skazać mój stary laptop na zabójstwo :D Dla takich zadań poczekam do tej 24-3 w nocy żeby zagrać, będzie przynajmniej nocny klimacik! :) Pozdrawiam i jak zawsze wiernie czytam twojego bloga, mimo, że nie udzielam się jakoś wyjątkowo ^^ <3

    OdpowiedzUsuń
  12. OMG Runiczny koń!
    PS: Uwielbiam ciebie i twój blog.

    OdpowiedzUsuń
  13. Persephone Giantson24 marca 2020 20:45

    Koń?! Coś czuję że to będzie coś wspaniałego.
    Nie spodziewałam się czegoś takiego ale w aktualizacji która była z tym że farah wraca na dobre co było napisane że "Biorąc udział w tej przygodzie każdego dnia, odblokujesz specjalne prezenty prowadzące do najwspanialszej nagrody w dziejach gry – czegoś, co gracze chcieli dostać za darmo już od bardzo dawna..." więc coś mi się musnęło [rzez myśli że to może być koń. Uwielbiam ciebie i twój blog.

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę jestem rozczarowana. Sso mówiło o czymś epickim, a dają nam konia? Rozumiem koń za free, fajnie i w ogóle.. Ale konie mamy prawie cały czas. Myślałam że serio zrobią coś naprawdę niesamowitego ale dają nam konia. Szkoda..

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten koń jest cudem i nie muszę na niego oszczędzać c:

    OdpowiedzUsuń
  16. dlaczego nie ma slalomu w moor?

    OdpowiedzUsuń
  17. Czesc od którego poziomu mam zadnie z Anna i Pandoria?

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej jak zacząć jazdę duszy, bo już uratowałam Anne z Pandori a ciągle nie mam tych zadań u Rihamoon może powiesz mi jakie zadanka mi blokują tą jazdę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hejj ja też mam problem z tym zadankiem u mnie nawet Rihanon na mapie nie ma

      Usuń
  19. Jakie zadanie prowadzi do tego bo już uratowałam Anne i go nie mam

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach