Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

09 lipca 2014

Aktualizacje 09.07.2014

calendar_month 09 lipca 2014
Hej!

Przepraszam, że nie pisałam przez tych kilka dni, ale potrzebowałam króciutkiej przerwy. Ale nieważne. Dzisiaj były aktualizacje :D

Dodali:


  • Nowe ciuchy


  • Nowe questy związane z transporterem dla koni przy hali 


Podwózka w Ujeżdżalni byłaby po prostu

wspaniała!


  • No i transporter przy hali :D



















  • To ostatnia szansa, by zrobić questy z targiem dla koni 

Jak oceniacie te aktualizacje? :)

22 komentarze:

  1. Niezłe aktualizacje ale zastanawiam się czemu moja koleżanka nie może tych zadań...

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie, pojechałam do Baronowej i nie mam tych zadań, ale na tych zdj chyba trzeba pojechać do JH ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Krótkie były te zadania :/, ale przynajmniej mogę od razu się tepnąć tam ^^.
    Aktualizacje oceniam 8/10 ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki różoffy ten powóz, błe. Mógłby być czarny, albo srebrny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^transporter
      W GHV są czerwone transportery, a na wyspie Jorvik są niebieskie. [y]

      Usuń
    2. UlaUla22
      To nie jest Jorvik! Jorvik to CAŁĄ wyspa, na której gramy. Ta wyspa z niebieskimi transporterami to Urodzajne Hrabstwo. Szkoda, że tak wiele osób myli te nazwy ;_;
      Gdyby wszyscy przed pobraniem SSO zagrali w Starshinę i/lub Stajnię Marzeń nie było by takich pomyłek... :(

      Usuń
  5. Nawet niezłe chociaż lepiej by było jakby dodali np. transport do obserwatorium z każdego miejsca :D Takie jest moje zdanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do obserwatorium jest kolejka :) gdyby wszędzje były te podwózki SSO stałoby się nieoryginalne i proste. Mimo, że czasmai mamy już dość jeżdżenia w te i we wte to powinniśmy to docenić. Ja używam tylko podwózki jeśli mam na prawde daleko np. (Jarlahiem - Vedale lub Firgroove, czyli jodłowy gaj - Fort Pinta

      Usuń
  6. Fajne ciuszki xd
    fajny pomysł z podwózką do ujeżdżalni, ale powinna być też jak to napisała Emily "do obserwatorium'. Super by było *-*
    Nie mogę się doczekać tego zadania. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do obserwatorium jest kolejka :) gdyby wszędzje były te podwózki SSO stałoby się nieoryginalne i proste. Mimo, że czasmai mamy już dość jeżdżenia w te i we wte to powinniśmy to docenić. Ja używam tylko podwózki jeśli mam na prawde daleko np. (Jarlahiem - Vedale lub Firgroove, czyli jodłowy gaj - Fort Pinta

      Usuń
  7. Ciekawe kiedy dadzą SR za darmo na te 3 dni. Może wiecie?
    Alla Kittenvalley

    OdpowiedzUsuń
  8. Mel pomocy czy jeśli nie wejdę w sobote tylko w niedziele jako SR też dotanę sc?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie to 8/10 bo te spodenki mi się nie podobają. Też nie mam tych questów, a mam 13level:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Żeby zacząć te questy trzeba jechać do Jarlaheim? Bo ja mam sr i pojechałam do Winnicy i Baronowa nic dla mnie nie miała, a na tych zdjęciach to widzę że Jarlaheim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do pozostałych aktualizacji to są spk. Ja bym chciała żeby zrobili takie coś że każdemu dadzą po... może tak 500 sc, no bo wiecie nie każdy może sobie pozwolić na sr i na ich kupno, więc pomyślałam żeby tak zrobili żeby każdy mógł chociaż kupić kucyka ;) albo inne rzeczy, ale i tak bardzo miło z ich strony że dają nam sc np. jak zrobią jakiś błąd albo jak strona jest zamknięta :) (ja za 200 sc kupiłam nową fryzure i mojego ukochanego pieska Billyego)

      Usuń
  11. Mam 13 lvl i nie mam żadnego z questów. Byłam już w Harvest Countries. Od którego to poziomu ?
    Julia Whalebard
    P S Melissa super blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Transport gotowy do użytku! xD
    Tylko trochę mi się nie podobają ubrania :/

    OdpowiedzUsuń
  13. A ten transport jest za darmo i gdzie rozpoczyna się ten quest?

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem jak ale to popiepszone auto mnie przejechało!!!
    Gabi Bluelake
    PS:Dzieci nie czytajcie tego XD

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna ta bluzka z palmami tylko strasznie droga ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam więcej niż połowe 14 lvl i nie mam zadań aby jej odblokować, pomoże ktoś?

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach