Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

30 lipca 2014

Aktualizacje 30.07.2014

calendar_month 30 lipca 2014
Hej

Dzisiaj jak zawsze aktualizacje :D

Dodali:


  • Westernowe bluzki


  • Targ koni jest na arenie przy stajni Jorvik
  • Questy związane z ponownym przeniesieniem się targu

















A w nich dostaje się to:


  • Nowe konie
Piękne nowe konie!


  • Kucyki wróciły :D


Co myślicie o tych aktualizacjach?

18 komentarzy:

  1. Nie moge zobaczyc je z bliska ;cc sr mi sie akurat skonczyl :c...

    Jak bd miec sr to kupic kucyka,konia czy dobry sprzet?? - zastanawiam sie :p

    Jeszcze pytanie:
    Moge kupic sr przy uzyciu tableta i oczywiscie telefonu? Tablet by zastapil laptop, a telefon to tefelon.. mozna tak?

    Aktualizacje: 8/10 xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Aktualizacje 10/10 ^^ ze względu na konie...BOSKIE! *O*
    Tobiano będzie mój <3

    OdpowiedzUsuń
  3. 6/10 ...
    Konie w ogóle mi się nie podobają. Tinker jeszcze ujdzie. Bardzo zawiodłam się na nowym Pinto.. Widać, że po prostu wzięli dwa konie (takie które były już w grze) i zmieszali ze sobą.. Dałabym 5/10 ale Tinker zarobił na plusa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie zmieszali , widziałaś wgl pozostałe pinto? ;-;

      Usuń
    2. Tu nie chodzi o Pinto. Kolor Gniady jest wzięty od innego konia będącego już w grze, biały zapewne od Selle Francis (nie wiem jak to się pisze), a grzywa "ta biała" od kuca w pony CS (kolor). Zaraz ci powiem ja księ nazywa ten gniadosz..

      Usuń
  4. ciekawe czy zrobią kiedyś targ w okolicach Fortu Pinta bądź Moorland :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kupiłam bym tinkera bo mam 1000 ,ale nie mam SR ;-;

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kupiłam bym tinkera bo mam 1000 ,ale nie mam SR ;-;

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiła bym tego Tobiano. Śliczny^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłabym chętnie nowego konia ale na razie mnie nie stać :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten Tobiano jest ładny ale nie mam star coins.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny ten tobiano, ale miałam nadzieję na nowe questy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Questow w tydzień nie zrobią ;-; Muszą je przetłumaczyc na różne jezyki i wszystko sprawdzić ;)

      Usuń
  11. Przestaje w to grać, oni w ogólnie nie myślą o tym jak ludziom bez sr nudzi się ta gra, szczególnie jak masz 13 lv i 0% szans na wygranie cs'a bez sr ;(.
    Diana Zebravalley

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten pinto jest śliczny. Chyba go kupię,

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach