Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

05 lipca 2014

O.o

calendar_month 05 lipca 2014


























Chyba na targu chcieli dodać kucyki, ale się im pomyliło xD

100 komentarzy:

  1. Czy jeśli kupię starrider lifetime to będę co tydzień dostawać 1200 coinsów zamiast 100?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie XD
      Tak dobrze to nie ma ;p
      1200 dostajesz tylko przy zakupie,potem dostajesz tak jak wszyscy 100

      Usuń
    2. Bardziej opłaca się kupić SR LT, gdy jest w promocji. Dostajesz wtedy 4000 SC (na początek). Potem co tydzień w soboty dostajesz 100 SC.

      Usuń
  2. Dostaniesz 1200 jak kupisz, a co tydzien 100 :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Te sso jakoś ciągle błędy robi...ok,dziwnee 0.0
    P.S.Może jesteście zainteresowani historyjkami o koniach? :/ niedawno blog założyłam może ktoś wejdzie xp
    link: historieokoniach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak reklamowanie swojego bloga na lepszym..

      Usuń
    2. Pierwszy stopień do sławy 1.Reklamuj sie na lepszych bloga :) I Tak sie szybciej wybijesz )

      Usuń
    3. Ta wyzej dobrze gada =]

      Usuń
  4. Może zostawili je w firgrove, bo jak tinkery są od 9 lvla (chyba) to w ghv większość osób 9-12 lvl nie mogłaby ich kupić :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie o to chodzi. Tinkery powinny być w fir, a dodatkowo zostały dodane na targu zamiast kucyków.

      Usuń
  5. Pomocy kupiłam sobie Sr na 4 dni i go nie mam ale pieniędze poszływ błoto . Mel trzeba czekać 2 dni?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli... Jeśli dobrze zrozumiałam to tinkery są i w Jodłowym gaju i na targu w dolinie złotych wzgórz? (a powinny zamiast nich być kucyki)? Ciekaw jestem czy oni się skapnęli że zrobili ten błąd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, jest tego tak dużo że nie skapnęli się żę coś zostawili ...

      Usuń
  8. Mam questa w którym mam znaleźć w lesie Sonię, ale przeszykałam cały trzy razy i nic. Wiecie może gdzie ją znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak , robiam ta misje mozliwe nawet bardzo ze przeszukalas caly las i nic nie znalazlas poniewaz ona sie przemieszcza stan gdzies na droge i poczekaj chwile jak jej nie bedzie to idz troche dalej itd . :) tez mialam problem.


      patricia pandaweb

      Usuń
    2. Dzięki.

      Usuń
    3. Sonia... to ta ruda na białym koniu w Hollow woods? Bo jak tak to faktycznie trudno ją znaleźć, bo się przemieszcza

      Usuń
  9. Często w SSO występują problemy itp... I zwykle po tym dostajemy SC:) Chciałabym, żeby teraz też tak było, bo nie jestem SR

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym kupić sobie konie... Tylko nie wiem które... :(
    Tinker-wszystkie są ładne, ale nie mogę się zdecydować
    Andaluz (czy jakoś tak) - Też nie wiem, myślałam nad tych szaro-czarnym...
    Kucyk-też nie wiem... Myślałam o czarno białym w FP, jasnożółtym w FP za 550 SC... I innymi...
    Arabami - podoba mi się ten biały w plamki w FP i cały czarny, ale biały też jest ładny...
    Jakie konie byście polecali?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tinker - izabelowaty (czyli ten kremowy)
      Arab - czarny ;3

      Usuń
    2. Ja kupuje tak :
      Tinker - Biały <3
      Andaluz - Izabelowaty <3
      Kucyk - Czarno szary ? O;
      Arab - Tu sie zastanawiam ^^ może biały, izabel lub czarny ale czarny kupuje kol. XDDD

      Usuń
  11. Alexis Westdaughter6 lipca 2014 23:42

    Ja bym ci poleciła kupić (z własnego doświatczenia Tinkera tego karo-srokatego anduluza tego kasztanowego z HC ja mam tego białego kucyka z FB (ale zaówarzyłam że mało osób go ma) więc tego za 550 i czarnego no i białego a araba radziłabym Ci kupić z FB ( moja kuzynka też go chce kupić) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba znowu im się coś zepsuło.. kupiłam wczoraj SC i ich nie dostałam.. już do nich pisałam, moja koleżanka ma to samo :( Mam nadzieję, że szybko mi je zwrócą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam podobnie, tylko ja nie dostałam podwojonych sc w double star coins weekend. Napisałam w piątek ( nie ten) do nich i oddali mi sc dopiero we wtorek. Mam nadzieję, że dostaniesz te sc :)

      Usuń
    2. Dostałam :)

      Usuń
  13. Pomocy kupiłam Sr na 4 dni i go niemam już wczoraj go kupiłam i straciłam 3zł . Co mam zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A potwierdziłaś na adresie e-mail płatność? Jeżeli tak to napisz do supottu

      Usuń
    2. Dzięki .

      Usuń
  14. Lol xd. Oby to naprawili.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. kiedys z kolezankom sprawdzaam co sie stanie jak na dwoch komputerach jestes zalogowana na tym samym koncie to wyswietla sie wlasnie to czyli ktos w tym momencie jest na twojim koncie


    patricia pandaweb

    OdpowiedzUsuń
  17. Czemu SS nie chce się włączyć o.O?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diana Zebravalley

      Usuń
    2. Bo pisze, że ,,Problem ten może się pojawić w wyniku zablokowania lub odrzucenia ciasteczek."
      Diana Zebravalley

      Usuń
    3. Uffff dobra włączyło się XD.
      Diana Zebravalley

      Usuń
    4. A ja mam to samo,bo jak chce się zalogować to pisze "400 BAD REQUEST"POMOCY!!

      Usuń
    5. 400 Bad Request? A pisze illegal cookie name? Bo jak tak to też tak miałam i wyczyściłam pamięć przeglądarki i chodzi elegancko, no prawie, bo czasami jak wchodzę do gry i jest sprawdzanie aktualizacji to mi wyskakuje błąd, ale wystarczy jeszcze raz wcisnąć graj teraz i potem to już dobrze chodzi.

      Usuń
    6. Dzięki bardzo mi pomogłaś:)JESTEŚ WIELKA!!:)

      Usuń
  18. A ile teraz kosztuje tinker ? :) Bo na penym filmiku jak ogladalam dzewczyna zaplacila 450 sc 0.0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co?! 0.0 Chyba musiała mieć jakiegoś hacka lub...nwm o.0 czekajcie pojade do ghv i zobaczę ile kosztują...

      Usuń
  19. A nie...jednak one wszędzie 950 kosztują .... o.0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie kody.
      Diana Zebravalley

      Usuń
    2. Alexis Westdaughter8 lipca 2014 23:50

      Nw ale ja widziałam dziewczyne z 11 lvl i miała tego Morbana z GHV O.o a żeby mieć odblokowane GHV to trzeba mieć 13 lvl

      Usuń
    3. Po 1 Moraba (chyba że chodzi Tobie o Morgana to one są w Fir) a po 2 to ją w filmiku widziałaś czy na SSO?Bo wgl można zrobić tak że przejedzie się do GHV z mniejszym levelem moja kol wie jak.

      Usuń
    4. Jak? Bo ja chcę tam pojechać a mam prawie 10 lvl.
      Alla Kittenvalley

      Usuń
    5. Moja kol widziała filmik (tylko nie znam nazwy :( ) że jakaś dziewczyna robiła wyścig i musiała coś tam kliknąć żeby się tam dostać.Kol mi tak mówiła, jeszcze poszukam.

      Usuń
    6. Możesz dojść tylko kawałek tak mniejwięcej do mostów (?). Potem cię tepa.

      Usuń
  20. Hej, mam zadanie z porzuconom butelką na opactwie doyla.
    Nie wiem gdzie jest te wyryte drzewo .... pisze że na skraju ale byłam wszedzie i nie widzialam :(
    Pomoze ktos?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JEDZ Z FP GLOWNA I PRZED LASEM JEST MALA GORKA I TAM JEST DRZEWO

      Usuń
    2. Okej dzięki, jutro zobacze :>

      Usuń
    3. Zaliczylam zadanie, jeszcze raz dzięki XD

      Usuń
  21. Pomocy mam zadanie z kolejką linową i musze znaleść w Valde pani morse gdzie ona jest nie mogę jej znaleść

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zadaniu powinno być napisane gdzie jest mniej wiecej.
      Ktory masz lvl ?

      Usuń
    2. pisze że mam jechać przełączą do Valde i tam będzie ale jej nie ma mam 10 lv i pół

      Usuń
    3. Słuchaj,musisz jechadź do Valedale Lake i tam potem w stronę gór gdzie Fir i tam będzie stała Pani Morse :)
      Laura Stargirl

      Usuń
    4. Robilam dzisiaj te zadanie! ;D

      Usuń
    5. Dzięki

      Usuń
  22. Hej. Nie wiem gdzie szukać turystów do zadania u Jamesa! :C
    Pomoże ktoś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech zgadne,jest to zadanie "Hunt for tourists"?Jeśli tak to musisz jechać do Dolley's Abbey i tam troszkę poszukać,powinnaś znaleść tam pana o imieniu Gunther.W następnym zadaniu będziesz musiała poszukać jego konia (też w Doley's Abbey) i potem wrócić do niego.Następnie będziesz musiała jechać do Steve's Farm i znowu szukać a tam znowu będzie Helga :)
      Laura Stargirl

      Usuń
  23. Mam pytanie, bo jak są te zadania z kolejką linową w North Link (Północna przełęcz) i mam znaleźć osobę która zagra w jakąś grę z tym jednym pracownikiem. Gdzie mam jej szukać? To gdzieś po zadaniach z panią Morse czy jak jej tam było. (w tych zadaniach był jakiś dziwny wyścig ,,Apokalipsa'' i za Chiny nie mogłam tego przejść xD, ale w końcu udało mi się)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz jechać do Pani Morse bo jak widać też lubi tą grę.
      Pogadasz z nią, a potem pojedz do tego pracownika i będą grać w tą grę razem..
      i będzie zadanie na drugi dzień xD

      Usuń
    2. Dzięki! Nawet mi do głowy nie przyszła pani Morse, a zjechałam całą Srebrną Polanę by znaleźć tą osobe.

      Usuń
    3. GDZIE JEST PANI MORSE?

      Usuń
  24. To niemożliwe dostałam 200 sc zamiast 100 sc.

    OdpowiedzUsuń
  25. Oni zrobili tak, żeby Ci którzy nie mają GHV mogli je kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno masz rację .

      Usuń
    2. Nie, bo jak nie było targu w GHV to w firgrove stały, a po co jak targ przybył to jeszcze tam je dodali?

      Usuń
  26. Znowu serwer niedostępny -,-. SSO musi w końcu zrobić coś z tymi błędami.
    Diana Zebravalley

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są aktualizacje i dlatego serwer zamknięty. ;d

      Usuń
  27. Gdyby ktoś miał konto do oddania jestem chętna. Miałam wcześniej SR Lifetime i 14 level, ale ktoś wszedł na moje konto i zmienił hasło... Teraz nie mogę dostać się na moje konto... Mogłabym założyć sobie 2 konto ze SR, ale rodziece ledwo, ledwo pozwolili mi na tego, którego miałam...Podejrzewam kogoś z moich znajomych, bo oni znają mojego e-maila... Nie podawałam nikomu hasła... Każdy mi mówi, że nic o niczym nie wie :( Więc gdyby chciał ktoś oddac mi konto ze SR Lifetime ( i tylko Lifetime) proszę o odpowiedź pod tym komentarzem... Dogadamy się przez e-maila.
    Tak, wiem że ten komentarz pojawił się pod wcześniejszym postem, ale tamten nie przyniósł rezultatów...
    Bardzo Wam dziękuję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam do oddania

      Usuń
    2. A ktoś zmienił hasło na emailu?

      Usuń
    3. Musisz zrobić tak:
      Jak się logujesz to musisz kliknąć zapomniałem hasła. Potem wyślą ci wiadomość na poczcie z wiadomością , w którą musisz wejść i potwierdzić nowe hasło i.. gotowe :P

      Usuń
    4. odpowiedź nr.1 (Anonimowy) Czy skontaktujemy się przez e-maila? mój nowy to: dominika.kuczek@op.pl
      odp. nr.2 (Sandru x) nie mogę dostać się na e-maila, na którym miałam konto SSO :( Mam inny e-mail
      odp. nr.3 (majaki2002) nie mam mojego starego e-maila :(

      Usuń
    5. Po prostu nie miałaś Lft i tyle bo jakbyś miała to byś się jak najmocniej starała żeby to konto odzyskać ;) Dlatego nie kłam.

      Usuń
  28. Dlaczego nie mam questów z baronową z aktualizacji ? (te z dodaniem transportu)
    Julia Whalebard

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mam :/
      Może następnego dnia będziemy miały. xd

      Usuń
    2. Może a mam już 13 lvl
      Julia

      Usuń
    3. Właśnie ja też nie mam. Dziwne... mam sr jakby co, i mam 11 (no już prawie 12) level

      Usuń
    4. Ja też nie mam. (13lvl)

      Usuń
    5. Dużo osób nie ma to dziwne a przecież 13 to i tak wysoki level
      Julia

      Usuń
  29. Ma ktoś do oddania konto ze StarRider LifeTime. Proszę bardzo pilne! Melissa masz super blog, wchodzę na niego codziennieXD

    OdpowiedzUsuń
  30. Sally Westsmith

    OdpowiedzUsuń
  31. wszystko do uzgodnienia na priv.

    OdpowiedzUsuń
  32. Sally Westsmith:P

    OdpowiedzUsuń
  33. ciekawe co by było gdyby ktoś kupił Tinkera... weźmie podwózkę do stajni wejdzie do stajni (swojej) a zamiast Tinkera tam kucyk! XD

    OdpowiedzUsuń
  34. jak zrobić misję: Koń zombie vs Koparka? proszę pomóżcie :c

    OdpowiedzUsuń
  35. GDZIE JEST PANI MORSE !?! SZUKAM JEJ WSZĘDZIE ALE JEJ NIE MA !!

    OdpowiedzUsuń
  36. gdzie jest pani morse
    POMOCY PROSZE O SZYPKĄ ODPOWIEĆ

    OdpowiedzUsuń
  37. przy północnej przełęczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wie ktoś coś na temat slalomu koni zombie? Bardzo potrzebuje pomocy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w jodłowym gaju jest takie "przejście" do jezior w valedale. tam powinno być

      Usuń
  39. Gdzie jest koń z zadania ,,Koń,który uciekł''?

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach