Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

13 lipca 2014

Skoki z Cylaną ♥

calendar_month 13 lipca 2014






41 komentarzy:

  1. Ładnie ;o chciałabym żeby była możliwość nazywania koni po swojemu a nie ,,wybieranie" imienia no ale cóż ^^'
    Mam jeszcze takie pytanie można gdzieś (w grze oczywiście) zrobić ten halloweenowy makup lub kupić te halloweenowe ubrania? (pewnie nie ale nadzieja umiera ostatnia ^^')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero w hallowen bedzie można :p

      Usuń
  2. Mel super wyglądasz z Superstar.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mel proszę kup mi SR LT jest mi bardzo potrzebny a rodzice mi nie pozwalają mi go kupić już to ciągnę z nimi już 2 lata. Mel proszę zlituj się :,(.
    Alla Kittenvalley

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mel raczej Ci nie kupi SR LT, ale nie wiem.

      Usuń
    2. Ja dostanę na gwiazdkę SR LT:)

      Usuń
    3. Mel mi też kup!

      Usuń
    4. Myślicie, że jakaś osoba kupi wam SR, zwłaszcza LT, chociaż was nie zna? Nie mówię już ile to koszuje...

      Usuń
    5. chyba was coś..!
      to kosztuje około 300zł!
      ogarnijcie dałny i się zamknijcie !( myslicie ze czemu mel nie ma lt na innych kontach?? bo to bardzo droge sama tego nie mam i nie bede miala ale nie pytam sie innych czy mi kupią!

      Usuń
    6. A ty co ja sie tylko zapytałam (Downie i ty po huja tu wchodzisz). A tak wogóle to kosztuje ponad 100ZŁ... 100ZŁ a ty mówisz że to kosztuje ok.300ZŁ!? żal mi cię -_- JA TO CIĄGNĘ AŻ 2 LATA Z RODZICAMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Alla Kittenvalley

      Usuń
    7. Jakie 100 zł? Ja to sb obliczałam i mi wyszło 248.40 zł! Więc już bardziej koło 300 zł...

      Usuń
    8. WPISZ W GOOGLE PRZELICZNIK WALUT, MONEY.PL NAPISZ CENĘ ZA SR LT I CI WYJDZIE

      Usuń
    9. OMG. Tia napewno obca osoba kupi każdemu za około 300 zł SR LT. No pewnie przecież to żaden wydatek w dodatku dla obcej osoby -,-
      ,,JA TO CIĄGNĘ AŻ 2 LATA Z RODZICAMI"- To sobie jeszcze pociągniesz Alla i nie używaj wulgaryzmów na czyimś blogu

      Usuń
    10. Oki sorry nie mogę już ani z Mel ani z rodzicami tego ciągną to przeciesz nie potrzebne wydatki. I czemu wcześniej tak nie pomyślałam? XD
      Alla KIttenvalley

      Usuń
    11. Dla mnie LT jest bez sensu... Wydajesz 300 zł na grę, która może Ci się zaraz znudzić, albo która jutro może przestać istnieć, rozumiem kupować SR na 22 - 40 dni, bo wtedy to nie jest tak ważne, czy co jakiś czas SC, ale LT to dla mnie przesada :P Pozdrawiam Margaret Archwood

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Około 300 zł czy źle mi koleżanka powiedziała?

      Usuń
    2. Nie kupowałam jeszcze, ale mi wyszło, że chyba 248.40 zł. :( Może kiedyś kupię... ;)
      Daniela Moonwood

      Usuń
    3. A ja już mam xD

      Usuń
    4. Ja kupuję co miesiąc i też jest ok ;)))

      Usuń
  6. Hej Mel, wiesz może ile czasu można się nie ruszać w grze zanim się sama wyłączy po zbyt długim nieruszaniu się?

    OdpowiedzUsuń
  7. Mel jakie i z kim trzeba mieć questy żeby odblokować GHV? Na którym lvl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba mieć lv tak 13+ . Najpierw dostajesz info od burmistrza tego w Srebrnej Polanie (?). Potem to ciągnie się dalej i dopiero następnego dnia masz GHV. :)))

      Usuń
    2. Dziękuję

      Usuń
  8. Droga Melisko, podziękuj konikom za pozowanie do fotek.
    Twoja BFF

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne fotki.
    Sama nie wiem jak ty to robisz ale zawsze wyglądasz bosko. :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Super fotki :-)
    Skąd są te owijki, bo szukam ich od dawna i nie znalazłam :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się nie mylę to z Jarlaheim :) A jeśli nie ma ich tam to możesz sprawdzić na star stable database

      Usuń
    2. Są w Jarlaheim :D Wydawało mi się, że przeszukałam wszystkie sklepy, a jednak nie.

      Usuń
  11. Fajny strój do skoków ^^ Ja mam 2 komplety ,,ubrań" dla koni tylko na razie mi koni brak do tego xD. Mam zamiar kupić Araba (tego jabłkowitego) i założyć mu niebieski komplet. Będzie pasował?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że będzie pasował. Ja kupuję za jakiś czas karego arabka i mam już dla niego gotowy biały ,,strój". Nie, że kupuję sprzęt przed koniem xD. Po prostu mam biały ,,strój" po fryzie ;*

      Usuń
  12. Pewnie że tak! Chociaż najlepiej do każdego konia pasuje czerwony. Tan kolor ożywił by arabka, ja mam sama arabka tylko ubieram go w takie kolory zeby mu pasowału np: mojego Ice'a ubieram na granatowo bo go ozywia, ładniej wyglada!
    Gabi Bluelake

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabi-Bardzo dziękuję za opinię ;) Mi też się czerwony podoba. Może kupię i czerwony komplet tylko najpierw konia xD

      Usuń
  13. MEL MEL JAKI ŻAL Z TĄ MEL !!! OGAR!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Ci chyba coś powiedziałam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????
      Alla Kittenvalley

      Usuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach